вторник, 10 октября 2023 г.

УДП закриває навігацію на Середньому Дунаї

На жаль, рівень води продовжує знижуватись. Каравани на Середньому Дунаї рухаються з мінімальним завантаженням (1 тис тонн замість 1,5 тис тонн на баржу).

“Ситуація на Нижньому Дунаї значно краща, але перевезення з українських портів до Констанци ускладнює низка інших факторів, - коментує генеральний директор УДП Дмитро Москаленко. - По-перше, несприятливі погодні умови в Констанці. Періодичний сильний вітер змушує припиняти портові операції. Ми втратили п’ять днів у вересні, і вже декілька днів у жовтні.

По-друге, зупинка порту призводить до скупчення величезної кількості річкових суден у каналі Черновода та заторів.

По-третє, втрачаємо дорогоцінний час (три-чотири доби) у чергах на вхідну та вихідну ревізію у Галаці.

На останній зустрічі в Галаці нам обіцяли, що проблема буде вирішена протягом кількох днів, що все впирається у нестачу людей. Проте можливість сформувати ще одну комісію є. Але минув майже місяць, а зрушень ми не бачимо.

Погода та рівень води – фактори, на які ми не можемо вплинути.

Але я дуже сподіваюсь, що нашим шановним колегам вдасться подолати кадрове питання і пришвидшити ревізію суден.

Хочеться вірити, що сьогоднішній візит Володимира Зеленського буде сприяти вирішенню цього та інших проблемних питань у логістиці українських вантажів через Румунію.

Попри всі складнощі УДП працює та виконує зобов’язання перед клієнтами. Наразі у Констанці завантажуємо рапсом судно дедвейтом 42 тис тонн. На підході судно дедвейтом понад 30 тис тонн для сої.

Водночас деякі невеликі річкові перевізники на межі банкрутства. Вони можуть на місяць або більше застрягти у Констанці у черзі на розвантаження. Почалися затримки з виплатою зарплати екіпажам. В УДП з оплатою праці все стабільно. У судноводіїв з приватного флоту ще є можливість перейти на роботу до Дунайського пароплавства».

Читайте также