В басейні Верхнього Дунаю випали рясні опади. Рівень води поступово піднявся на верхній, а потім і середній ділянці річки.
Наразі рівні води на всьому Дунаї робочі, флот вантажиться на повну осадку 2,50-2,70 метра. Сподіваємось, такі умови збережуться і надалі!
Завдяки сприятливим умовам УДП збільшує кількість караванів на Середньому Дунаї. У вересні компанія розпочала пілотний проєкт – наші баржеві каравани доставляють з України до Сербії руду, на зворотньому шляху завантажують зерно та прямують з ним до Констанци.
Рейс тривалий, складний. Проте це можливість працювати за довгостроковими контрактами і максимально завантажити роботою флот. Перші каравани УДП з зерном вже спускаються до Констанци.
- Одеські порти знову відкриті, і це частково розвантажило дунайські порти. Тому ми, як і планували, збільшуємо кількість флоту на Середньому Дунаї. УДП вперше експортує як українське зерно, так і зерно з країн ЄС. В роботі увесь наш флот. Після модернізації збільшує оберти наш логістичний комплекс з перевалки зернових. Наша стратегія сталого розвитку, яка передбачає диверсифікацію логістичних потоків, створення комплексних логістичних ланцюгів, довгострокові прямі контракти, повністю себе виправдала, - зазначає заступник генерального директора УДП Владислав Бєлах.
Нагадаємо, що навігацію було закрито 10 жовтня у зв'язку з падінням рівня води в Дунаї.
Каравани УДП були змушені вантажитися на меншу осадку, що позначилося на обсягах перевезеннь. У порівнянні з роботою у звичайних умовах, завантаження руди склало 1100 тонн на баржу замість 1500-1600 тонн. Баржі із зерновими вантажилися на осадку не більше ніж 2,10 метра замість звичних 2,30-2,50 метра.
Проте всі зобов'язання перед клієнтами УДП виконало.