Красені пасажирські теплоходи УДП завжди були гордістю нашого пароплавства. Побудовані у 70-ті роки минулого сторіччя на австрійській судноверфі у Корнойбурзі, на той час це були комфортні та сучасні судна.
Але минуло 50 років. Змінилися стандарти та вимоги. Світ змінився.
На жаль, зараз використання теплоходів «Молдавія» та «Україна» для пароплавства є дотаційним напрямом діяльності.
Причин декілька. Це і падіння туристичного ринку річкових перевезень внаслідок епідемії Covid-19, і морально-технічне старіння суден, і неефективна, непрозора модель управління.
Нещодавно керівники пасажирської служби УДП провели перемовини з представниками бізнесу Німеччини та Австрії щодо перспектив фрахтування наших пасажирських суден. Відбулись зустрічі у Міністерстві транспорту і будівництва Словаччини з приводу можливих програм співпраці та партнерства.
Тож, тепер чекаємо від керівництва пасажирського напрямку конкретних пропозицій. Неодмінна умова – флот має генерувати прибуток. Є різні бізнес-моделі, потрібно проаналізувати всі можливі варіанти. Обрати найкращий.
Вирішимо долю «Молдавiї» і «Украïни» - прийде черга більш старих теплоходів «Волга» та «Днiпро».
Я знаю, дуже багато дунайців вболівають за наші теплоходи, хочуть, щоб вони знову працювали.
Запевняю, керівництво УДП зацікавлене у відродженні пасажирського напрямку не менше. Це і робочі місця, і навіть престиж нашого підприємства. Але пасажирський флот повинен знову навчитися заробляти, це завдання для наших менеджерів, це їх КPI.
Дмитро Москаленко,
Генеральний директор ПрАТ "УДП".