пятница, 9 июня 2023 г.

УДП перейшло до наступного етапу будівництва барж типу SLG

УДП перейшло до наступного етапу будівництва барж типу SLG.

Детально про цей проєкт вже розповідалося на офіційній сторінці генерального директора УДП Дмитра Москаленка у Фейсбук: https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=pfbid02AJ7fJmDngDrrLSs5WxhNpFDf8S13ZxwAtyuhpLQuL29rAafSRcY1ugN8mki6vkTgl&id=101650835955311

Нова баржа створюється шляхом конверсії - стикування двох ліхтерів через вставку, що вирізається із третього ліхтера.

Останні декілька місяців тривав підготовчий етап, який включав:

  • оцінку стану суден-донорів (ліхтерів), що перебували у відстої
  • доставку відібраних донорів на завод, підняття на сліп (наразі на заводі знаходяться 7 підготовлених до конверсії ліхтерів)
  • дефектацію під наглядом Регістру
  • ремонт корпусів суден із заміною металу
  • ремонт палубних механізмів та горловин.
Тепер починається основний етап будівництва.

- відрізка ахтерпіків – кормових частин суден-донорів
- стикування та випробування відсіків,
- фарбування корпусу,
- виготовлення та встановлення люкових закриттів баржі-секції,
- переобладнання системи осушення, пожежогасіння, прокладання кабельтраси, переобладнання носової частини корпусу.

Після чого залишиться отримати документи Регістру на клас.

На жаль, темпи будівництва стримує обмежена потужність сліпу, який вже давно потребує модернізації.

Вирішити проблему можна, прибравши зі сліпу недобудовані корпуси двох морських суден, які іржавіють на сліпі понад півтора десятиріччя. Корпус головного судна «Капитан Столбовский» займає 30% спільної площі сліпу і заважає нормальній роботі заводу.

Але самостійно вирішити долю т/х «Капитан Столбовский» керівництво УДП не має права. Судна будувалися за урядовою програмою та не є власністю пароплавства.

З минулого року направлено не одне звернення з цього приводу. В УДП сподіваються, що рішення нарешті буде ухвалене. І Кілійський завод зможе запрацювати на повну потужність.

Читайте также