среда, 7 июня 2023 г.

Екіпаж буксиру «Ігор Момот» отримає премію за перевиконання рейсового завдання

Генеральний директор УДП Дмитро Москаленко зустрівся з членами команди та капітаном теплоходу «Ігор Момот» Олександром Боруцьким щоб привітати, подякувати та обговорити нагальні питання.

Команда буксиру «Ігор Момот» першою в УДП взяла участь у запровадженні системи моніторингу та контролю витрат палива. На теплоході «Ігор Момот» був встановлений мобільний інтернет Starlink, відеоспостереження. Завдяки сприянню команди наші фахівці успішно налаштували, «обкатали» та перевірили систему. Взаємодія з диспетчерами тепер відбувається в режимі онлайн – відповідно, зростають і результати.

Екіпаж також підтримав пілотний проєкт УДП, що надає командам можливість працювати скороченим штатним розписом, виконувати більший обсяг робіт і більше заробляти. Олександр Боруцький каже, що адаптуватися до нового формату роботи не складно. Треба лише вміти перерозподіляти обов'язки. «Головне – це бажання. На нашому судні «немає поняття «не на моїй вахті». Люди знають, заради чого працюють», - каже Боруцький.

З початку року теплохід перевозив вугілля на Середньому Дунаї, а з березня перейшов на зернову лінію Кілія - Констанца. Команда мінімізувала простої, а ще має власну технологію у формуванні каравану при завантаженні.

Завдяки роботі на новій системі екіпаж теплоходу «Ігор Момот» отримує вищу зарплату, – каже Дмитро Москаленко. – А за перевиконання плану ще й премію. І це правильно та справедливо, бо за рахунок збільшення рейсообігу зростає рентабельність перевезень.

Дуже цікаво було почути пропозиції моряків «Момоту» з приводу удосконалення роботи флоту УДП.

Зокрема, хлопці пропонують зменшити обсяг паперів, які доводиться заповнювати екіпажам. Це займає багато часу, відволікає від основної роботи. Погоджуюся з тим, що варто провести перевірку та визначити, чи потрібен такий обсяг звітів. В перспективі всі данні будуть збиратися онлайн, зручно та швидко.

Обговорили також якість підготовки та відбору судноводіїв. При роботі скороченим екіпажем недостатня підготовка деяких нових членів команди є дуже відчутною. Берегові служби мають ретельніше до цього ставитися, не скидати проблему та відповідальність на екіпажі.

Це ж стосується і системи забезпечення, ремонтів. Всі у пароплавстві мають розуміти, що наша задача створити умови для роботи флоту. Не флот для нас, а ми для флоту! На скарги, зауваження екіпажів повинна бути миттєва реакція.

Оскільки робота тепоходу “Ігор Момот” на короткому плечі виявилася успішною, обговорили варіант роботи у новому форматі на ділянці Середнього Дунаю”.







Читайте также