четверг, 8 сентября 2022 г.

Незважаючи на закриття навігації УДП працює і зберігає обсяги перевезень


В Європі найсильніша за останні 500 років посуха. Відсутність опадів позначилася як на рівнях води в річках, що впадають у Дунай, так і на самому Дунаї, де зберігаються критично низькі рівні води. Навігація на Дунаї закрита ще з липня.

На початку та у третій декаді серпня пройшли невеликі підйоми рівнів води, які трошки покращили ситуацію. Другий з підйомів був більшим, приблизно на 70 см, але зараз ця хвиля проходить, і з другої декади вересня прогнозується падіння рівнів. Нині найменші глибини спостерігаються на болгарських перекатах — 230 см.

Водночас УДП працює, повідомляє на своїй сторінці у Фейсбук генеральний директор УДП Дмитро Москаленко. Переважна більшість флоту пароплавства продовжує перевозити зернові вантажі на Нижньому Дунаї. Хоча в серпні ми рекордно зменшили середню завантаженість суден та змінили логістичні маршрути. Каравани вантажаться в Ізмаїлі на мінімальну осадку - 1,80 - 1,90 метра, і рух вгору Дунаєм здійснюється не далі болгарських портів Русе і Свіштов. Здебільшого судна розвантажуються у румунських портах Браїла і Галац.

Обсяг перевезень завдяки майстерності наших судноводіїв, скоординованій роботі всіх служб, своєчасним та ефективним управлінськім рішенням порівняно з липнем навіть збільшився. Зросла і кількість відправлених барж з вантажем.

Нині на лінії працює 14 караванів, ще два судна – «Поті» та «Задонськ» виконують службово-допоміжні роботи в портах.

Навігація в УДП залишається закритою, і суттєвого довгострокового підвищення рівня води у Дунаї протягом вересня не очкуємо. Водночас це не зупиняє роботу з підготовки нових логістичних проєктів УДП.





Читайте также