понедельник, 15 марта 2021 г.

Теплохід «Знаменка» з понтоном ТМІ-4 здійснили перевезення конструкцій споруджуваного в Румунії моста




На початку березня з рейсу повернувся теплохід «Знаменка», який відпрацював на перевезеннях великогабаритних вантажів у Румунії. 

- Останнім часом судно в основному працює на перевезеннях зернових вантажів з портів Угорщини та Сербії на Констанцу, - розповідає капітан Олексій Чуприна. - У лютому ми отримали рейсове завдання призначенням на Румунію. Рейс був недовгим - 26 діб, але цікавим. З Ізмаїла до Браїли теплохід вирушив з караваном із чотирьох одиниць, а також спеціалізованим понтоном ТМІ-4. Саме з ТМІ було пов'язано подальше виробниче завдання для екіпажу «Знаменки». Нам потрібно було доставити до Галацу шість конструкцій для моста, що будується через Дунай на румунській ділянці річки. 


У Браїлі понтон підняли на заводський сліп, де наварили спеціальні металеві конструкції, до яких повинні були кріпитися частини моста. Після навантаження на ТМІ двох секцій моста повели понтон до Галацу. 


Для екіпажу це був новий досвід: раніше ми не здійснювали доставку таких великогабаритних вантажів. У таких перевезень своя специфіка: понтон із секціями обмежував видимість при транспортуванні, працювали в умовах підйому води та сильного вітру. Затон, куди треба було завести ТМІ-4 для вивантаження, виявився вузьким, 32 метри шириною, а ширина понтона із секціями - 25 метрів, тому своєчасною стала допомога портового катера та ще одного понтона при здійсненні маневрів. Відмінно виявив себе екіпаж ТМІ, на який припало велике навантаження із забезпечення чіткого виконання маневрів та заходів безпеки і збереження вантажу. 


Добру підтримку весь цей час забезпечував начальник представництва УДП у Бухаресті Юрій Кустура: він і контролював хід робіт, і надавав всіляку допомогу. 

Доставку секцій мосту виконали за три «ходки», після чого повернулися до Браїли, де з нашого понтона зрізали додаткові конструкції, і попрямували до базового порту. Поки «Знаменка» проходить технічне обслуговування механізмів на БТОФ, члени команди мають час відпочити вдома, побути з родиною, а потім знову готуватимуться до виходу в рейс. 

Значну роботу з підготовки договору із замовником і забезпечення умов виконання замовлення здійснив груповий інженер-диспетчер СЕФ Олег Корнієць. 

- В організаційному та технологічному плані це складний вид перевезень, в якому екіпаж ТМІ-4 має непоганий досвід, тож він підтвердив свій високий професійний рівень при виконанні даного контракту, - зазначив Олег Євгенович. 

Замовник залишився задоволений роботою екіпажів теплохода «Знаменка» і понтона ТМІ-4, про що свідчить й надісланий на адресу пароплавства лист подяки. У ньому наголошується на професіоналізмі флотських фахівців пароплавства, їхньому повному сприянні та підтримці в пошуку оптимальних рішень при здійсненні такої унікальної операції. Представники замовника також висловили надію на подальшу співпрацю на фінальному етапі будівництва моста та інших проектах. 


Відеозйомка Юрія Кустури.

Браїльський міст – підвісний автомобільний міст у Румунії, який будується через річку Дунай, між Браїлою та протилежним берегом річки в окрузі Тулча. Це буде перший міст через морський сектор Дунаю та четвертий міст через румунську ділянку річки. Він покращить пропускну спроможність району Галац-Браїла до Констанци і Тулчі, а також сполучення між Молдовою та Добруджею.

Проект полягає у будівництві підвісного мосту загальною довжиною 1974,30 метри з довжиною основного прольоту 1120 метрів та двох бічних прольотів довжиною 489,65 метрів на браїльському березі річки та 364,65 метри на тульчинському березі річки, двох під'їзних віадуків по 110 метрів довжиною з обох боків (яка додасться до довжини підвісного мосту) та сполучною дорогою загальною довжиною приблизно 23 км. Весь проект будується Astaldi та IHI Infrastructure Systems асоціацією, з орієнтовною вартістю 433 мільйони євро. (Вікіпедія)



Читайте также