Минулого тижня крім Румунії була проведена низка зустрічей керівництва УДП у Відні та Будапешті.
"Зараз флот УДП сконцентрований на Нижньому Дунаї, але у перспективі ми не збираємося обмежуватись лише морським напрямком. Наша стратегічна мета вибудовувати надійний та доступний логістичний маршрут між Україною та країнами ЄС", - пише на своїй сторінці у Фейсбук генеральний директор УДП Дмитро Москаленко.
"Тому нам потрібні надійні потужні партнери, зацікавлені у просуванні наших інтересів на європейських ринках, розвитку інвестиційних проектів з модернізації флоту УДП. Саме про це йшла мова у Відні на зібранні акціонерів нашого спільного підприємства.
В столиці Австрії ми торкнулись ще однієї важливої теми – нерухомості УДП. Сподіваюсь, згодом зможу повідомити позитивні новини. Поки що робота з захисту інтересів пароплавства триває.
Звісно, не могли ми обійти увагою і питання роботи нашого пасажирського флоту. Ми зацікавлені у довгостроковому стратегічному партнерстві, яке дозволить залучити інвестиції у модернізацію суден.
В Будапешті відбулась важлива зустріч з керівництвом Дунайської комісії. Обговорили перспективу розвитку Дунайської логістики та основні фактори, які стоять на заваді. Торкнулися євроінтеграційних процесів у логістичній галузі. Абсолютно погоджуюсь з шановними колегами у тому, що з огляду на загострення кліматичних та екологічних викликів, все більш важливою стає взаємодія та співробітництво між усіма державами Придунав’я та учасниками ринку річкових перевезень.
Також в Будапешті провели збори акціонерів нашої дочірньої сербської компанії. Основний фокус на збільшенні ефективності роботи – кожний підрозділ у новій корпоративній структурі має виконувати певні KPI.
Без сумніву, ключове питання перебування у Будапешті – доля будівлі УДП у центрі угорської столиці. Відбулась зустріч з юристами та представниками посольства України. Сформована дорожня карта «очищення» активу, зняття правових ризиків. Погодили з компанією по управлінню нерухомістю розробку бізнес-моделі використання будинку.
З адвокатами розроблений план дій і щодо флоту УДП, який зусиллями минулого керівництва наших дочірніх підприємств був на невигідних умовах за непрозорою схемою переданий у чартер незрозумілим компаніям. Флот будемо повертати.
До речі, що стосується дочірніх угорських компаній. Поважна аудиторська компанія проведе комплексний аудит фінансово-господарської діяльності всіх угорських філій та підприємств УДП. Упевнений, дізнаємось ще багато цікавого.
За підсумками поїздки ще раз пересвідчився у тому, що корпоративна структура УДП потребує реформування. Прозорість, контроль, ефективність, конкретні та зрозумілі КPI. Це основні вимоги, яким стара структура не відповідає".