четверг, 21 января 2021 г.

Теплохід «Запорожье»: екіпаж з нетерпінням чекає на завершення ремонту



Ремонтний екіпаж: боцман Ю. Ащі, механік Г. Калаянов, капітан В. Моісейкін, мотористи-матроси В. Балика та Р. Бирка, електромеханік В. Шабля.



На теплоході «Запорожье» ремонтний період з ряду причин видався тривалим - більше року - та складним. Після завершення останнього в 2019 році рейсу та повернення в базовий порт штовхачу був потрібний повноцінний доковий ремонт з пред'явленням на клас Регістру судноплавства України та, відповідно, з виконанням повного переліку робіт, які здійснювалися як на базі технічного обслуговування флоту, так і на Кілійському заводі. 

- На початку листопада минулого року «Запорожье» з БТОФ був приведений на КСБСРЗ та піднятий на сліп, - розповідає капітан Володимир Петрович Моісейкін. - Фахівцями заводу були виконані установка валів, збірка гвинторульового комплексу, корпусні роботи. 

Для завершальних робіт «Запорожье» повернувся на БТОФ. Найближчим часом тут має бути відрегулювана робота ехолота та навігаційних приладів, пройдена перевірка Регістром судноплавства України роботи гвинторульового комплексу, силової установки, а також виконано хлорування питної цистерни з перевіркою на відповідність санітарним вимогам. Оновлення торкнулися і рульової рубки. 

Незважаючи на всі труднощі, з якими довелося зіткнутися, я вдячний всім задіяним службам і господарським підрозділам пароплавства за те, що ремонт вдалося завершити. 

Також дуже вдячний екіпажу за його сумлінну працю та відданість судну: йому належить значна заслуга у відновленні експлуатаційного стану теплохода. Незважаючи на пропозиції поставити теплохід в «холодний» відстій до появи коштів на ремонт і піти в рейс на іншому судні, екіпаж не захотів залишити судно, якому віддано не один рік роботи. 

Дві третини робіт на «Запорожье» виконані членами екіпажу: це зачистка до металу рульової рубки, надбудови та машинного відділення, їх грунтовка і фарбування, виконана розширена моточистка обох головних і трьох дизель-генераторів. 

У всіх роботах брали участь технічні фахівці судна на чолі з механіком Георгієм Петровичем Калаяновим, а також боцман Юрій Вікторович Ащі з матросами-мотористами. 

Екіпаж дуже скучив за роботою, тому всі з нетерпінням чекають, коли теплохід буде остаточно готовий до роботи та отримає нове рейсовое завдання.

Механік Г. Калаянов, капітан В. Моісейкін і 2 помічник механіка О. Недух.




Оновлена рубка.


Читайте также