среда, 10 января 2024 г.

Теплохід «Вилково» готується до чергового рейсу

Суховантаж «Вилково» готувався до виходу в черговий рейс.

Ми запитали у команди, що змінились у роботі. Адже судно в позаминулому році забрали в орендаря, повернули в управління УДП, а минулого року капітально відремонтували.

Капітан Олег Чепченко на суднах типу «Ізмаїл» – з 2014-го року. На «Вилково» перейшов у 2019 році, з 2022 року працює капітаном.

На думку екіпажу, з боку болгарських фрахтувальників не забезпечувалося належного технічного обслуговування судна.

«Повноцінне обслуговування не проводилося. Ремонтували лише те, що ламалося. Головний двигун, трюми, механізми – все було в жахливому стані. Що могли, ми самі ремонтували», - каже Олег.

Після повернення з чартеру минулого року на судні було виконано ремонт головного двигуна, баластно-осушувальної системи, встановлено систему очищення баластної води, виконано ремонт якірно-швартівного обладнання, корпусу, кришок вантажних трюмів, фарбування. Переобладнано місток — встановлено два нових радари та два GPS-навігатори, гірокомпас. Пароплавство забезпечило судно оргтехнікою.

«Звісно, з'являються деякі недоліки, як і на будь-якому судні. Вік теплохода теж дається взнаки - це старе обладнання, до якого буває складно знайти ЗІП. Але всі ці питання вирішуються. Ми постійно на зв'язку з технічною службою УДП, службою постачання, диспетчерською. Тож проблем із постачанням не виникає, заявки виконуються. Судно ще попрацює, і ремонт окупить і прибуток підприємству забезпечить», - вважає капітан.

Задоволені на судні і харчуванням. На людину на добу виділяється достатня сума, щоб закупитись якісними продуктами, а кухар їх смачно та різноманітно приготує.

В екіпажі – 11 моряків. Багато членів екіпажу і раніше працювали на морських суднах УДП. Умовами роботи моряки задоволені.

«З поверненням в УДП зарплата з екіпажу загалом зросла, виплачується нарешті стабільно вчасно, є соціальні гарантії, люди задоволені», - розповідає Олег Чепченко.

Наразі «Вилково» завантажилося в Ізмаїлі зерновими та прямує до Туреччини. Робота для судна є постійно, рівень доходів на порядок вище, ніж сплачували орендарі. Тож, рішення повернути та відновити морський флот було єдино правильним. З цим погоджуються і наші моряки.










Читайте также