Домовленість про це досягнута в Румунії на зустрічі щодо нарощення експортної спроможності українських портів Дунаю.
«Організацію якірних стоянок ми обговорювали з румунськими колегами ще у вересні, - зауважує генеральний директор УДП Дмитро Москаленко. - Наразі завдяки відкриттю портів Одеси потік агропродукції через Придунав’я зменшився. Проте питання не втратило актуальності! В будь-який момент з «резервного» напрямку аграрного експорту Дунай може знову перетворитись на основний.
За січень-лютий румунська сторона обіцяє провести тендер та напрацювати нормативну базу, щоб вже у березні ввести стоянку в експлуатацію. Сподіваємось, умови використання стоянки будуть ринковими і прозорими.
Ще одна важлива новина – онлайн-черга на обробку барж в Констанці, що має додати нашій роботі більшої прогнозованості.
На обидва рішення очікували вже давно. Простої барж у Констанці - це додаткові витрати для власників вантажу і катастрофічна втрата ефективності використання флоту.
З позитивних новини не можу не згадати нічну навігацію на каналі Суліна, яка у великій мірі запрацювала завдяки наполегливості нашого Міністерства розвитку громад, територій та інфраструктури.
Велика подяка і нашим американським і європейським партнерам - помічнику Держсекретаря США з питань Європи та Євразії Джеймсу ОʼБраєну та представнику Генерального директорату мобільності та транспорту Європейської Комісії Алану Барону, які послідовно відстоюють важливі для України рішення».