З минулого року в УДП працює власна перевалка зернових. Нещодавно комплекс було модернізовано.
«Установлений автомобільний розвантажувач, який перекидає автомобіль прямо в приймальний бункер. Для автомобільного розвантажувача побудована лінія, яка зв’язана з основною технологічною лінією. Тепер подача вантажу з автомобілів в трюм баржі повністю автоматизована», - розповідає керівник логістичного комплексу Леонід Бондар.
Для розміщення та відстою автомобільного транспорту побудований майданчик площею 6 тис. м2.
«У нас тепер працює два склади для зберігання зерна, один з яких повністю механізовано. Встановлюємо ще одні ваги на виїзді для тарування порожнього автотранспорту, що збільшить обсяг прийомки вантажів. Для цього також плануємо розширення в’їзних воріт», - каже Леонід Петрович.
Також розглядається можливість створення ще однієї технологічної лінії для одночасного завантаження двох барж. Стратегічна мета - відійти від зернових та працювати з різними видами вантажів – металом, міндобривами, будівельними матеріалами тощо.
«Попит на перевезення зернових з України постійно змінюється. Відкриття одеських портів для експорту зернових дало нам можливість зробити невеличку паузу, завести та встановити додаткове обладнання, провести модернізацію комплексу та підготуватись до роботи також з іншими видами вантажів», - коментує Леонід Бондар.
За словами заступника генерального директора УДП Владислава Бєлаха, компанія також замовила проєкт ще одного логістичного комплексу для роботи не лише з річковими, але й морськими перевезеннями.
«У нас є все для запуску цього проєкту – ідеальний майданчик, під’їзні шляхи, кранове господарство та навіть свій морський флот, який ми поступово відновлюємо», - зазначив Владислав Бєлах.