четверг, 12 января 2023 г.

В УДП запроваджена нова система електронного документообігу

З 1 січня в УДП запроваджена нова система електронного документообігу.
В грудні здійснені інсталяція та навчання. Наразі триває дослідна експлуатація. Відбувається реєстрація електронних підписів співробітників.

З квітня плануємо дотримуватися принципу paperless як у внутрішньому документообігу, так і в комунікаціях з МІУ, де встановлено аналогічне програмне забезпечення.
Наступний етап – вся зовнішня комунікація з державними органами також в електронному вигляді.

Складні бюрократичні процедури, зарегульованість завжди були хронічними вадами державних підприємств. УДП тут не виключення. Але відтепер процедура подачі документів, їх обробка, погодження значно спростяться та прискоряться. Набагато простіше буде контролювати ефективність тих чи інших процесів.

Передбачено, наприклад, що всі документи капітани можуть направляти в електронному вигляді. Навіть не залишаючи судно, заходити в систему, створювати звіти, формувати заявки. «Біганина по кабінетах», втрата заявок, на яку завжди скаржилися судноводії, залишаються у минулому.
Завдяки мобільному застосунку погодження документів може відбуватися навіть у віддаленому режимі.

Тішить і той факт, що ми нарешті позбулися залишків старого програмного забезпечення російського виробництва, які раніше використовувалися на підприємстві.

Запровадження системи електронного документообігу – ще один крок до трансформації УДП в сучасну компанію міжнародного рівня.

Читайте также