понедельник, 22 августа 2022 г.

ПІВРОКУ РОБОТИ НОВОЇ КОМАНДИ УДП

Цього тижня виповниться півроку, як у пароплавстві нова команда менеджерів. Старт нашої роботи майже збігся з початком війни. Довелося «з коліс» реанімувати роботу компанії, яка майже зупинилася під тягарем боргів. А ще займатися розселенням та евакуацією біженців, спільно з військовими та прикордонниками блокувати гирло Дунаю, захищаючись від імовірного російського десанту.

Це був неймовірно важкий час. Але ми вистояли. І перемогли.

Було прийнято єдине правильне рішення докорінно змінити традиційну схему роботи. Ми зупинили рейси на Верхньому та Середньому Дунаї. Мобілізували 90% флоту на Нижній Дунай для експорту аграрних вантажів із портів Придунав’я в морські порти Румунії та Болгарії згідно зі стратегічним завданням МІУ.

Отримали документи та запустили в роботу 35 барж, що тривалий час знаходилися у відстої. Почали ремонтну програму. Провізна спроможність флоту зросла більш ніж на третину!

Була скорочена тривалість рейсу та збільшені до ринкових ставки фрахту. У підсумку - надходження пароплавства зросли у 7 разів!!!

Завдяки зростанню виручки:
  • Погашені основні борги, які сягали суми понад 7 млн. євро. Більше немає ризиків зупинки флоту, бункерування переведено на передплату
  • Заборгованість із зарплатні морякам у нашій дочірній компанії погашена у повному обсязі
  • Повернуто фінансову допомогу АМПУ у розмірі 40 млн грн.
  • Запущено масштабну програму ремонтів флоту: за 6 місяців через ремонти пройшли понад 150 одиниць флоту
  • Відновлена соціальна програма: отримали матеріальну допомогу всі наші ветерани, відновлені статті колективного договору щодо виплат матеріальної допомоги працівникам
З перших днів нашою ціллю було зробити УДП не просто ефективною та прибутковою, але й максимально прозорою компанією з «нульовою» корупцією. За цей час:
  • Обраний ринковий механізм формування тарифів: працюємо напряму з агарними та іншими виробниками, запобігши появі «кишенькових» компаній-посередників
  • Флот УДП обладнується системою моніторингу даних, яка в режимі реального часу відслідковує місцезнаходження судна, швидкість, витрату палива
  • Запроваджена нова система оплати праці: екіпажі мотивовані “в білу” заробляти більше
  • Закупівлі відбуваються прозоро на конкурсній основі
  • Заблокована спроба вкрасти нашу будівлю в Будапешті
Дуже приємно відзначити позитивні відгуки колег з Міністерства інфраструктури, наших міжнародних партнерів, бізнес-асоціацій щодо роботи пароплавства під час війни.

Нещодавно зі мною підписаний довгостроковий контракт. Це дає можливість чітко бачити перспективу, планувати розвиток та рухатись до затверджених цілей.

Наші подальші плани на коротко- та середньострокову перспективу у тезах:
  1. Запустити власний стивідорний напрям (активна підготовча робота вже триває)
  2. Збільшити кількість барж до 220-225 і, відповідно, провізну спроможність флоту
  3. Завершити програму обладнання флоту УДП системою моніторингу даних
  4. Запустити систему онлайн-диспетчеризації флоту з можливістю приймати управлінські рішення у випадку відхилення судна від рейсового завдання
  5. Сформувати економічно ефективну для УДП модель роботи пасажирського флоту
  6. В ремонтній програмі віддавати перевагу капітальному відновленню суден, що надалі значно скоротить час простою флоту
  7. Перезавантажити структуру компанії, позбавитись від непрозорих та неконтрольованих дочірніх підрозділів, створити чітку вертикаль управління
  8. Підготувати УДП до залучення інституційних інвестицій від міжнародних донорів, що дозволить закупити нові баржі та обладнати буксири сучасними двигунами
У довгостроковій перспективі наша мета - перетворити УДП в сучасну та конкурентоздатну логістичну компанію міжнародного зразка. Стати флагманом дунайської логістики, яка об’єднує Україну з країнами ЄС. Розширити діяльність на Дніпро, який, віримо, буде повністю звільнений від ворога.

Ми взяли потужний старт, і я бажаю усім нам, усій нашій команді зберегти високу мотивацію і динаміку змін.

Дмитро Москаленко,
Генеральний директор ПрАТ “УДП”.

Читайте также