понедельник, 25 июля 2022 г.

УДП розглядає перехід до еталонного ремонту суден


Зі сліпу нашого судноремонтного заводу зійшли чергові відремонтовані одиниці несамохідного флоту. На чотирьох баржах-секціях, які незабаром поповнять тоннаж, було виконано заводський ремонт із заміною металу загальним обсягом близько 20 тонн та фарбуванням заміненого металу. Після завершення робіт баржі пройдуть перевірку та отримають документи Регістру на право роботи ще на 5 років.

На місце, що звільнилося, планується поставити самохідку «Механік Ян» і чотири інших баржі.
На одній із трьох барж, які зараз готуються до ремонту, має бути виконаний великий обсяг роботи із заміною до 60 тонн металу корпусу, пошкодженого через водотечність та велику корозію. Судно вимагало постійних міжрейсових ремонтів для підтримки його у робочому стані.

Але найголовніше, що вперше за багато років розглядається можливість виконання повноцінних ремонтів. Зокрема, є пропозиція зробити два перших еталонні ремонти барж. Це означає, що на секціях буде замінено всі проблемні ділянки металу корпусу та здійснено їхнє повне фарбування (зараз фарбування виконується лише на ділянках із заміненим металом).

Наразі стандартні роботи щодо повернення баржі до експлуатації займають 25 днів. Повне фарбування корпусу додасть ще два тижні до цього терміну, але це абсолютно виправдано з погляду оптимізації витрат. Адже завдяки таким роботам заводського характеру можна суттєво продовжити термін експлуатації судна без ремонтів, його корпус буде менш схильний до корозії та зносу. Тобто менше оперативних ремонтів – менше простою – менше витрат.

Крім того, якісно відремонтований тоннаж працює на імідж компанії. Судно презентабельно виглядає, гарантує кращу якість перевезення та збереження вантажів, забезпечує успішне проходження всіх контрольних служб портнагляду.

Просувається ще один напрямок роботи — впровадженням на суднах системи обліку палива та руху флоту. На тестових буксирах типу «Рига/Иваново», встановлені сучасні датчики-витратоміри палива, які працюють у зв'язці з GPS та відстежують в реальному часі скільки судно споживає палива, які операції здійснює. Вже є перші дані моніторингу з розрахунковими даними скільки палива буксири споживають у русі, при навантаженнях, здійсненні маневрів і т.д. Але детальніше про це розповімо згодом.

Фото Сергія Максиміхіна.





Читайте также