пятница, 10 июня 2022 г.

Оголошення про проведення електронних торгів через систему електронних закупівель Прозорро.Продажі


Оголошення

про проведення електронних торгів через систему електронних закупівель Прозорро.Продажі
 

1. Найменування постачальника, код за ЄДРПОУ, місцезнаходження:

1.1. Повне найменування: приватне акціонерне товариство “Українське Дунайське пароплавство” (надалі — ПрАТ “УДП”).

1.2. Код за ЄДРПОУ: 01125821.

1.3. Юридична адреса: Україна, 68600, Одеська область, м. Ізмаїл, вул. Пароходна, 28.

Фактична адреса: Україна, 68600, Одеська область, м. Ізмаїл, вул. Пароходна, 28.

1.4. Посадові особи постачальника, уповноважені здійснювати зв’язок з учасниками (прізвище, ім’я, по батькові, посада та адреса, номер телефону та телефаксу із зазначенням коду міжміського телефонного зв’язку, електронна адреса).

З питань, пов’язаних з підготовкою та поданням пропозицій, а також технічних, якісних та кількісних характеристик предмета продажу:

Прізвище, ім’я, по батькові: Світлицький Руслан Миколайович

Посада: начальник сектору зернових перевезень

Адреса: Україна, 68600, Одеська область, м. Ізмаїл, вул. Пароходна, 28.

Телефон: +380934987923

Е-mail: zerno.freight@udp.one

2. Початкова вартість предмету продажу: 75 000 євро за 1 (одну) баржу, що складає

2 354 505 грн. за курсом НБУ на 10.06.2022, ПДВ згідно законодавства України.

3. Інформація про предмет продажу:

3.1. Найменування предмета продажу та код відповідно до державного класифікатора: послуги з водних перевезень за кодом ДК 021:2015 60600000-4, (далі за текстом – послуги з перевезення вантажів плавзасобами).
Перевезення зернових вантажів за маршрутом:
порт Ізмаїл (Україна) або порт Рені (Україна) — порт Констанца (Румунія) або порт Сілістра (Болгарія) або порт Русе (Болгарія) у складі барж — буксирного каравану силами перевізника.

3.2. Детальний опис предмету продажу (вимоги).

Послуги з перевезення баржею мінімальним об'ємом вантажного трюму 2000 м. куб., кількість вантажу не більше 1500 тонн.

4. Умови поставки, відвантаження:

Відповідно до Cargo Booking Note що додається та Братиславських угод.
Завантаження барж здійснюється у порту Ізмаїл (Україна) або Рені (Україна) 01.07.2022 — 15.07.2022

5. Умови розрахунків:

Відповідно до Cargo Booking Note. Cargo Booking Note підписується Переможцем аукціону впродовж трьох робочих днів після підписання протоколу електронних торгів.
Вартість лота Переможця нерезидента встановлюється в EUR за курсом НБУ на дату проведення торгів.

6. Вимоги до Покупців/Учасників та спосіб їх підтвердження:

6.1. Під час подання цінової пропозиції Учасник повинен завантажити через електронну систему в електронному (сканованому) вигляді в складі своєї пропозиції наступні документи:

- для нерезидентів:

1.

Витяг з реєстру юридичних осіб

2.

Відомості з банку про наявність коштів на рахунку

- для резидентів:

1.

Для юридичних осіб:

Копію документу, що підтверджує повноваження посадової особи Учасника щодо підпису документів цінової пропозиції (у випадку, якщо посадова особа, підписуючи пропозицію, діє за дорученням або за наявністю передбачених статутом учасника обмежень керівника щодо укладення договорів).

2.

Ø Для платників ПДВ:

Ø Копія Витягу з реєстру платників податків на додану вартість.

Ø Для платників єдиного податку:

Ø Копія Витягу з Реєстру платників єдиного податку.

3.

Ø Копія довідки про присвоєння ідентифікаційного коду, завірена підписом учасника (для фізичних осіб, фізичних осіб-підприємців).

4.

Копія паспорту, завірена підписом учасника (для фізичних осіб, фізичних осіб-підприємців).

5.

Копія Статуту із змінами (в разі їх наявності) або іншого установчого документу (для юридичних осіб).

7. Крок аукціону: 4,0 % від початкової ціни.

8 . Сума гарантійного внеску: 5,0 % від початкової ціни.

9. Інша інформація: Під час проведення торгів всі сторони керуються вимогами Регламенту роботи електронної торгової системи Prozorro.Продажі (Регламент ЕТС).

Додаток:

1. Проект Cargo Booking Note.

Читайте также