Нещодавно Кілійський судноремонтно-суднобудівний завод завершив виконання унікального замовлення компанії «DDSG» з конверсії 95-метрового вантажного судна «Baross» у 42-метровий штовхач шляхом об’єднання кормової та носової частин та будівництва з трюмної частини судна двох додаткових секцій для плавучого доку «Smart», кожна вагою по 130 тонн та довжиною 11,5 м.
Складний з конструкторської та технологічної точок зору проект був розроблений конструкторською компанією «Бюро корабельних інженерів», а його реалізація зайняла у фахівців Кілійського заводу близько трьох місяців.
Напередодні Нового року, після завантаження вищезгаданих блоків на баржу MAHART-1708 250-тонним краном в порту Рені, надпотужний штовхач компанії «DDSG» «Tulln» попрямував з цією баржею у порт Енс (Австрія). Штовхач «Baross» з баржами, завантаженими українськими експортними котунами, вирушив у порт Лінц.
«Це стало можливим завдяки взаєморозумінню керівників підприємств та яскраво засвідчує високий інтелектуальний рівень підприємств-учасників проекту, високий професіоналізм та майстерність працівників «Бюро корабельних інженерів», Кілійського СБСРЗ, капітанів суден, агентських та експедиторських компаній. Ми глибоко переконані в наявності великих можливостей для подальшого взаємовигідного співробітництва наших компаній. В наших планах присутні подальші замовлення на ремонт та модернізацію наших суден в Україні. Ми впевнені, що плідна співпраця між нашими компаніями дасть додаткові можливості для розвитку українського Придунав’я. Дякуємо всім за активну участь у реалізації проекту!», - підкреслив у своєму листі до керівництва ПрАТ «УДП» та ГВСП «КСБСРЗ» директор «First-DDSG Logistics Holding GmbH» В’ячеслав Вдовиченко.
«Кілійський СБСРЗ досить давно не мав замовлень у сфері суднобудування. Тому цей проект - перспективне замовлення, яке покаже іноземним компаніям наші можливості як суднобудівного підприємства, може дати поштовх для подальшої роботи в цій сфері», - зазначив зі свого боку директор КСБСРЗ Олександр Бондаренко.