пятница, 6 августа 2021 г.

«Звездный»: робочі будні


На поточному тижні службою експлуатації флоту був запланований вихід в рейс теплоходів «Звездный» і «Валентин Пиляев». Першим порт приписки залишив «Звездный».

Перед виходом у рейс судно пройшло міжрейсове техобслуговування на БТОФ. Як розповів механік Віктор Бондаренко, фахівці бази зробили заміну складових гідроциліндра задніх рулів і подальшу наладку рульових машин. Була також проведена невелика корекція системи ДАУ головних двигунів, виконані розбирання, чистка та заміна гумових ущільнювачів теплообмінників головних двигунів, самостійні ремонтні роботи силами екіпажу: фарбування носових і кормових швартових лебідок, якірного пристрою, відновлена робота кондиціонера рульової рубки.

- Механізми підтримуються в постійній експлуатаційній готовності, - каже Віктор Миколайович. - Як правило, теплохід по 3-4 місяці працює в умовах Верхнього Дунаю, де в силу особливостей річки часто доводиться працювати на підвищених обертах. Штурмани на чолі з капітаном обережно експлуатують судно, а ми намагаємося утримувати його в технічно справному стані.

В ремонті взяли участь технічні спеціалісти судна та палубна команда, але й судноводії зробили свій внесок. Оскільки судно ремонтується в першу чергу для себе, на робочу перспективу, тому й підхід до ремонту в екіпажі відповідний.

Окремо Віктор Миколайович зазначив фахівців БТОФ Михайла Мунтяна та Олега Баранова - дуже грамотних, сумлінних ремонтників, які відповідально ставляться до виконання поставлених завдань, завжди йдуть назустріч побажанням технічних фахівців судна.

Позитивно відгукнувся механік і про оперативну роботу співробітників служби матеріально-технічного постачання. Виконувалися запити на ЗЗЧ, за заявкою швидко знайшли і замовили ущільнення для теплообмінників, а служба експлуатації спланувала їх оперативну доставку. Завдяки цьому був забезпечений своєчасний вихід теплохода в рейс, як і було заплановано.

За звичай, «Звездный» працює на верхній ділянці Дунаю подовгу.

- Попередній рейс тривав 120 діб, - розповідає капітан Борис Лешан. - Рейсові завдання виконувалися без затримок, незважаючи на мінливі навігаційні умови. Працювали з постійним завантаженням, не простоювали, як приклад можна сказати, що за період рейсу виконали 98 проходжень шлюзів.


Екіпаж у нинішньому складі працює з 2016 року і за цей час перетворився на міцний, спаяний колектив. Члени екіпажу показали себе в робочій обстановці з кращого боку, цінують судно, яке стало для них другою домівкою. На «Звездном» підібралися люди, близькі за віком та інтересами, які мають гарний потенціал і бажання працювати. Крім того, перебуваючи пліч-о-пліч, встигли дізнатися про можливості та сильні сторони один одного, налаштуватися на загальний стиль роботи.

- У рейс ми йдемо працювати, відпочивати будемо вдома, - це наша установка, - говорить капітан, – і настрій в екіпажі відповідний. Люди готові працювати в будь-яких умовах, з будь-яким вантажем, побажання є одне - своєчасна виплата зарплати, оскільки це впливає і на настрій, і на ставлення до роботи.

У нинішній рейс «Звездный» пішов зі збірним караваном: три одиниці - з Ізмаїла, ще три - з Рені. Три одиниці з вантажем йому потрібно доставити до Сербії, дві – до Венгрії та одну – до Словакії.

Читайте также