"Восени минулого року після тривалого бербоут-чартеру суховантаж «Измаил» фактично кинули в Болгарії напризволяще, - розповідає генеральний директор УДП Дмитро Москаленко. - Без документів в жахливому технічному стані.
Довелося наново сформувати команду, провести попередній технічний аудит, закупити та відремонтувати частину обладнання, оформити документи та дозволи, потрібні для переходу судна до місця ремонту.
Ця робота тривала довше, ніж ми сподівалися. Але ми впоралися. Судно стає на ремонт.
Поки що складно сказати, скільки часу буде тривати відновлення. Головне, процес почався. Успішний досвід реалізації таких проєктів у нас вже є.
Великі сподівання, що Кабмін залишить нашому підприємству більшу частину зароблених пароплавством у минулому році коштів. Щоб ми могли якісно відремонтувати та відновити увесь морський флот УДП, який, звісно, підлягає відновленню.
Відновлення морського флоту - не лише питання економіки, додаткових доходів, відрахувань до бюджету. Це імідж нашого підприємства, нашої країни".