среда, 27 декабря 2023 г.

Стартувала модернізація суден УДП


Законтрактовані перші 10 головних двигунів для самохідних суден УДП. Про це повідомив генеральний директор компанії Дмитро Москаленко.

"Нашими партнерами ÖSWAG завершена розробка проєкту модернізації самохідних суден типу «Капитан Антипов», - розповідає він, - не зволікаючи, переходимо до реалізації!

Дуже відповідальний етап – вибір та закупівля головних двигунів. Є низка відомих світових виробників, які пропонують надійну та сучасну техніку. Проте більшість не готові виконати замовлення раніше ніж за рік і навіть півтора.

Чекати так довго ми не можемо.

Перші модернізовані судна мають бути готові наступного року, щоб за їх прикладом масштабувати проєкт та модернізувати увесь тяговий флот УДП. На це є підтримка з боку Кабміна і нашого міністерства. Є фінансування. Є принципова згода міжнародних донорів.

Тому прийняли рішення зупинитись на двигунах відомого японського бренду.

По-перше, це максимально надійна та перевірена техніка з оптимальним співвідношенням ціна/якість. По-друге, в Україні наявні мінімум дві сертифікованих компанії, які забезпечують її сервісне обслуговування. По-третє, відповідно до умов контракту, вже в квітні двигуни мають поставити.

Заміну двигунів плануємо в Австрії на верфі ÖSWAG. Австрійці будували для УДП цю серію суден ще за часів СРСР (після понад 40 років експлуатації самохідки майже в ідеальному стані і зможуть пропрацювати ще мінімум такий же термін). Крім того, ÖSWAG має величезний досвід модернізації старого дунайського флоту – як вантажного, так і пасажирського.

Задача інженерів – провести «пересадку» таким чином, щоб це не вплинуло на ходові якості судна, адже нові мотори більш потужні, але важать менше. Крім того, двигуни мають дообладнати для відповідності екологічним вимогам Stage5.

Економічний ефект від модернізації однієї самохідки – плюс 800 тисяч євро на рік.

- Економія на паливі 20-25%

- Скорочення екіпажу з 12 до 7 осіб

- Скорочення простоїв в ремонтах

- Скорочення витрат на пошук та купівлю запчастин (іноді ЗЗЧ на старі двигуни просто неможливо знайти)

Тобто термін окупності інвестицій дуже незначний.

Перше судно під модернізацію наразі вже підняте на сліп Кілійського заводу. Наша задача підготувати його до відправки в Австрію, куди самохідка вирушить своїм ходом.

Детальніше про процес підготовки обов’язково розповім згодом. Це історична подія в житті Українського Дунайського пароплавства. Тому висвітленню цієї теми приділятимемо постійну увагу".

Читайте также