Делегація УДП на зустрічі з керівництвом металургійного гіганту обговорила перспективу відновлення співпраці.
Майже двадцять років металургійне виробництво у Лінці було одним з основних клієнтів УДП. Останній контракт завершився 31 грудня 2014 року. З того часу керівники пароплавства не раз заявляли про спроби відновити відносини. Але нічого не вийшло.
На сьогодні Voestalpine входить у п’ятірку найбільших європейських покупців української ЗРС. Україна щомісяця експортує в країни ЄС 1,5 млн тонн залізорудної сировини, з яких на австрійських виробників припадає приблизно 15%, це 200-250 тис. тонн на місяць.
«Зрозуміло, що наразі УДП вимушено працювати на короткому плечі, доставляючи зерно до Констанци, - розповідає генеральний директор УДП Дмитро Москаленко. - Але стратегічно ми маємо повертати Voestalpine. Це стабільне завантаження флоту УДП на довгострокову перспективу. Дуже важливо, що Voestalpine активно працює над запуском «зеленої сталі». Тобто компанія, яка має дочірні підприємства по всьому світу, налаштована зберегти виробництво у ЄС, адаптувавшись під нові екологічні вимоги.
Щоб працювати з Voestalpine потрібні:
- Ефективна система управління флотом,
- Тяга з енергоефективними двигунами,
- Стабільне завантаження караванів на зворотньому шляху.
Система управління флотом створена. Капітальну модернізацію тяги із заміною двигунів розпочинаємо (детальніше про це у наступних постах). Питання вантажної бази на Верхньому Дунаї також опрацьовується. Тривалий час інтереси УДП на Верхньому Дунаї представляла брокерська компанія DSMS, яка частково належить пароплавству. Але такий формат роботи нас відверто не влаштовує. Ми звикли працювати прозоро - без прокладок, посередників, відкатів. Тому модель нашої присутності на Верхньому Дунаї скоро буде іншою.
Приємно вражений, що з боку представників Voestalpine прозвучала позитивна оцінка щодо процесів, які останній рік відбуваються в УДП. В нас бачать стабільного і надійного партнера, з яким нарешті можна вибудовувати прозорі та довгострокові стосунки».