Під час робочої поїздки до Австрії делегація УДП завітала до наших колег суднобудівників з ÖSWAG. Компанія одна з небагатьох, хто відгукнувся на пропозицію пароплавства та запропонував різні варіанти модернізації тягового флоту УДП із заміною двигунів.
Взаємодія із фахівцями ÖSWAG є дуже цінною, адже компанія не лише має успішний досвід реалізації аналогічних проєктів. Саме ця верф у 80-х роках минулого сторіччя побудувала для УДП 19(!) самохідних суден проєктів M044C та M044D, частину з яких ми тепер збираємось модернізувати.
За оцінками наших міжнародних партнерів, компанія має бездоганну репутацію і може розглядатись як один з учасників проєкту великої модернізації за сприяння IFC.
Щодо проєкту модернізації, то після тривалих консультацій зупинилися на найбільш оптимальному варіанті. Все, що можливо, замінюємо в Україні. Маємо підтримати українську економіку, максимально завантажити власне виробництво і виробництво вітчизняних виробників. Звісно, з огляду на реальні можливості як нашого заводу, так і заводів партнерів.
Операції, що потребують унікального досвіду та експертизи, як то заміна старих двигунів на сучасні, будемо проводити силами європейських підрядників.
Крім австрійських партнерів розглядаємо пропозиції суднобудівників з інших дунайських країн, яких, на жаль, небагато. Не всі верфі горять бажанням братися за проєкт. По-перше, вбачають ризики роботи з підприємством з України. По-друге, встановити у раритетну машину сучасний двигун (Stage V) та начинку так, щоб вона працювала не гірше, ніж нова, – задача дійсно нетривіальна.