Тритисячники – наші найпотужніші буксири-штовхачі, справжня гордість УДП.
У пароплавства вісім таких суден, п'ять з яких уже понад 15 років перебувають у відстої. Ще два тритисячника стали у відстій у останні роки – минуле керівництво вирішило не витрачати кошти на ремонти.
Ще рік-два і ми взагалі б втратили цей клас суден, бо з тривалого відстою судна, як правило, не повертаються, перетворюючись на металобрухт.
Минулого року ми вирішили відновити флот тритисячників. Адже це можливість формувати каравани не з 6, а з 9 барж, що підвищує рентабельність рейсу. Було здійснено повний комплекс робіт з відновлення гвинто-кермового комплексу двох суден, ремонту головних та допоміжних двигунів, механізмів, корпусу.
І вже цього року після тривалого і складного ремонту та поновлення документів Регістру в експлуатацію повернуто буксири «Черкаси» («Нина Соснина») та «Одеса» («Никифор Шолуденко»).
Судна вдалося укомплектувати кваліфікованими командами та досвідченими капітанами.
Тритисячник «Одеса» (капітан Сергій Станіславович Віт) вже виконав перший після ремонту рейс на Констанцу. Теплохід «Черкаси» (капітан Ігор Миколайович Балан) з караваном із 9 барж і вантажем аглоруди прямує до порту Смедерево.
Тепер третій тритисячник - теплохід «Миколаїв» («Кузьма Галкин») може бути спокійно відправлений на доковий ремонт з поновленням документів Регістру.