Минулого тижня пароплавство виставило на Prozorro послугу з перевезення зернових баржами.
Ми запропонували на торги флот, не задіяний в перевезеннях за довгостроковими контрактами.
У аграріїв була можливість зафрахтувати на жовтень як одну баржу, так і баржевий караван УДП у повному складі.
Але запропонована стартова ціна виявилась занадто високою для потенційних клієнтів. За словами заступника генерального директора УДП Владислава Бєлаха, реакція аграріїв свідчить, що фрахтові ставки на Дунаї хоча і дещо зросли, але стабілізувалися на поточному рівні. Чутки про подальше зростання та стрибок фрахту до 38-40 євро за тонну і вище є лише певною грою з метою штучного розігріву ринку.
- Попит на дунайські перевезення високий, бажання є, але за наявних цін на агропродукцію фермер не готовий до зростання фрахтових ставок, адже це змусить його працювати у збиток, - зазначив Владислав Бєлах.
За словами Владислава Бєлаха, торги на Prozorro підтвердили, що пароплавство працювало і працює за реальними ринковими ставками.
- Ми не приховуємо, що наш пріоритет - це довгострокові контракти, які дають можливість підприємству мінімізувати простої та планувати виробничу діяльність. Але наша цінова політика була і залишається ринковою і прозорою. Не існує вторинного ринку послуг на перевезення флотом УДП. Ми працюємо напряму з власниками вантажів, завжди виконуючи зобов’язання і одночасно корегуючи умови співпраці відповідно ринкових індикаторів, - заявив Владислав Бєлах.
Заступник генерального директора підкреслив, що поточний рівень фрахтових ставок є об’єктивним та влаштовує як перевізників, так і аграріїв. А це означає, що обсяг перевезень Дунаєм продовжить збільшуватись.