среда, 27 июля 2022 г.

Перший екіпаж в УДП отримав премію за перевиконання рейсового завдання

УДП змінює підхід та запроваджує нову систему фінансової мотивації. З липня в пароплавстві запроваджено диференційовану систему оплати праці для екіпажів, прийнятих до штату УДП.

 Вона складається із трьох частин:
постійного окладу у гривні,
валюти замість добових на час закордонного рейсу,
премії за високі показники роботи та виконання певних умов.

Право на виплату премії члени екіпажу отримують після закінчення закордонного рейсу за декількох умов:
виконання рейсового завдання;
безаварійності плавання;
дотримання трудової дисципліни.

Основним показником нарахування премії є норма відстані для кожного типу судна, встановлена на підставі статистичних показників 2021 року. Премія нараховується за кожні пройдені додатково судном 100 кілометрів на місяць (або 3,3 км на добу). Залежно від того, наскільки екіпаж перевиконав рейсову норму, пропорційно нараховується додатковий бонус у розмірі до 30 євро за кожну добу в розрахунку на капітана. Максимальна сума може складати до 30% від заробленої в рейсі суми "добових".

Для того щоб переконатися, наскільки реальною та досяжною є система бонусів для екіпажів, ми проаналізували рейсові показники червня. За новими умовами оплати праці (якби диференційована система запрацювала з червня) дві третини суден могли б отримати премії, сім суден – у максимальному розмірі до 4 тис. євро на екіпаж. Сподіваємося, що за підсумками липня відсоток команд, яким мають бути нараховані премії ще збільшиться.

Перше судно, яке відпрацювало у липні рейс за новою системою оплати – теплохід «Механик Сушков». Екіпаж додатково до окладу заробив бонус у 87% від максимально можливої суми премії. Тобто команда почала отримувати більше ніж раніше.

По мірі виходу суден у рейс переводитимемо екіпажі на нову систему оплати, яка здатна конкурувати із зарплатами у європейських перевізників.

Нагадуємо, нова система оплати праці розповсюджується на команди, якій перейшли до штату УДП.

Читайте также