
Українське
 Дунайське пароплавство розпочинає реалізацію свого морського флоту — на
 аукціон виставлено шість суден одним лотом за 440 млн грн. 
У
 пароплавстві називають це рішення "болісним, але єдино правильним". 
Продаж морського флоту дозволить УДП сконцентруватися виключно на 
річкових перевезеннях та модернізації річкового флоту.
"Саме в сегменті вантажних річкових перевезень у пароплавства є перспективи розвитку", – йдеться у повідомленні УДП.
З
 шести суден, виставлених на продаж, лише два ("Вилково" та "Ізмаїл") 
відремонтовані й мають всі документи для початку роботи. Інші чотири – 
"Татарбунари", "Віана-ду-Каштелу", "Кілія" та "Рені" – у неробочому 
стані та багато років перебувають у відстої.
Всі судна побудовані у 1992-1993 році в Португалії за одним проєктом та типом.
В
 УДП стверджують, що тримати морський флот економічно невигідно, 
особливо після зняття блокади з портів Одеси та падіння фрахтових 
ставок.
"Ми проаналізували та пропрацювали всі можливі варіанти. Розглядали пропозиції щодо передання суден у тайм-чартер. Однак дохід від чартеру не перекриватиме майбутні витрати з обслуговування та ремонту суден. Це цілком збитковий для держави проєкт", – стверджують в УДП.
У компанії додають, що тримати у відстої судна також економічно недоцільно через додаткові витрати.
Рішення
 продати морський флот пароплавства на відкритих торгах підтримане 
акціонером – державою в особі Міністерства розвитку громад та територій 
України..