суббота, 30 июня 2018 г.
среда, 6 июня 2018 г.
«ЗАПОРІЖЖЯ»: ПІДГОТОВКА ДО РЕЙСУ
З попереднього рейсу теплохід «Запоріжжя» повернувся 21 квітня і вже через тиждень судно встало на міжрейсовий ремонт у БТОФ.
Судно знаходиться в експлуатації три роки, до того більше п'яти років простояло у відстої в затоні під Матроскою. Завдяки ентузіазму капітана Володимира Петровича Моісейкіна, який колись працював на ньому старшим помічником капітана, і механіка Валерія Купріяновича Полякова вдалося добитися виділення коштів на ремонт і відновити судно, яке зараз працює на самій верхній ділянці Дунаю Регенсбург – Кельхайм – Лінц.
Як розповів капітан В.П. Моісейкін, рейс судно завершило безаварійно, відпрацювавши 107 діб на ділянці Лінц – Комарно – Регенсбург, із заходженням до портів Середнього Дунаю. За чотири місяці теплохід здійснив 36 суднозаходів до дунайських портів. Основний вантаж – сировина: вверх по річці транспортували добрива і метал, вниз – ті ж метал і добрива, а також зерновий шрот. На початку рейсу під час руху вверх навігаційні умови були сприятливими для судноплавства, а вже під час роботи на верхній ділянці довелося працювати при низьких рівнях.
Подписаться на:
Сообщения (Atom)
Читайте также
-
В Україні зараз спостерігається профіцит портових потужностей і для того, щоб їх завантажити, доведеться прикласти зусиль. Про це розповів о...
-
Завантаження зерна Ще кілька років тому судно в розпорядженні агрокомпанії було винятком. Сьогодні для деяких — це вже частина логістичної с...
-
Порти Дунаю працюють менш ніж на половину, але залишаються стратегічно важливими для нішевих вантажів і зв’язку з ЄС. У 2024 році вантажообі...