пятница, 27 сентября 2024 г.

Ставки фрахту з дунайських портів у напрямку Італії підвищились на 2$

Зростання темпів експорту трохи активізувало ринок, що призвело до підвищення фрахтових ставок на 2$ з Дунайських портів у напрямку Італії.

Однак наявні обсяги експорту все ще недостатні для того, щоб ініціатива перейшла на бік судновласників. Наявність вільного тоннажу в портах продовжує стримувати подальше зростання ставок, залишаючи їх на рівні попереднього тижня.
Фрахт на баржі залишається на мінімальних рівнях, очікуючи збільшення потоку вантажів, яке поки цього не відбулося.

Ринкові ставки транспортування з річкових портів:

  • Ізмаїл – Констанца, Румунія – 10 євро (1-3 тис. тонн);
  • Ізмаїл – Сербія – 30-31 євро (5-7 тис. тонн);
  • Ізмаїл – східне узбережжя Італії – $27-29 (5-7 тис. тонн);
  • Рені –Туреччина – $17-18 (5-7 тис. тонн).

При транспортуванні з порту Чорноморськ вказані ставки є такими:

  • східне узбережжя Італії – $21-22 (30-35 тис. тонн);
  • східне узбережжя Іспанії – $21-23 (25-30 тис. тонн).

понедельник, 23 сентября 2024 г.

Модернізація флоту: перше модернізоване судно УДП пройшло ходові випробування і готове до рейсу в Ізмаїл

Успішно завершені ходові випробування Kapitan Antypov

Судно Kapitan Antypov успішно пройшло ходові випробування і незабаром вирушить з австрійського Лінца до Ізмаїла. Це історична подія для Українського Дунайського пароплавства, адже відбувається перша капітальна модернізація флоту за тридцятирічну історію підприємства. До цього часу річковий флот здебільшого піддавався лише ремонту, залишаючи в експлуатації судна, побудовані за радянських часів.

Що нового на Kapitan Antypov

1. Два нових головних двигуни Mitsubishi. Наразі представники японської компанії займаються налаштуванням агрегатів. Нові мотори потужніші, надійніші, значно економніші, відповідають екологічному стандарту Евро-5.
2. Нова система запуску. Раніше двигуни запускались архаїчною пневматичною системою, яка часто виходила з ладу. Наразі встановлена група акумуляторів, що значно спрощує процес запуску.
3. Два нових дизель-генератора Volvo Penta. Вони значно потужніші – для роботи судна вистачає потужності одного генератору, інший може використовуватись для живлення контейнерів-рефрижераторів.
4. Нова більш надійна система охолодження двигунів із замкненою системою циркуляції охолоджувальної рідини (раніше двигуни охолоджувались напряму забортною водою).
5. Нова автоматизована система контролю рівня масла.
6. Нова автоматизована система моніторингу та управління за роботою двигунів.
7. Нова система очищення вихлопних газів з додаванням реагенту AdBlue (судно може працювати як на Дунаї, так і на Рейні).
8. Нові трубопроводи.

среда, 18 сентября 2024 г.

Україна експортувала п’яту частину зерна від запланованого на цей рік



Загалом у 2024/25 маркетинговому році Україна планує експортувати 43,2 млн тонн зернових.

Станом на 16 вересня у поточному маркетинговому році на експорт відправили 21% усього врожаю. Про це повідомив міністр агрополітики Віталій Коваль.

Так, на сьогодні українські аграрії експортували 8,76 млн тонн зернових і зернобобових культур. За прогнозами Мінагро, загальний експорт у 2024/2025 МР складе 43,2 млн тонн.

У рамках експортних планів очікується постачання 11,5 млн тонн пшениці, 1,5 млн тонн ячменю та близько 19,2 млн тонн кукурудзи.

За останніми даними USDA, прогноз урожаю пшениці в Україні у 2024/25 МР підвищили на 0,7 млн тонн — до 22,3 млн тонн. Водночас експорт прогнозується на рівні 15 млн тонн (+1 млн тонн).

У серпні 2024 року морські порти України обробили 7 млн тонн вантажів, що вдвічі більше ніж за аналогічний період 2023 року, коли було оброблено 3,3 млн тонн.

Читайте также