среда, 3 февраля 2021 г.

“Валентин Пиляев” на чолі з Григорієм Бліндерманом та “Запорожье” на чолі з Володимиром Моісейкіним вийшли в рейс





За інформацією служби експлуатації флоту, сьогодні обстановка на Дунаї залишається робочою. На лінії постійно працює близько 30 караванів, флот в даний час забезпечений завантаженням як вгору, так і вниз. З початку року почалося відвантаження залізорудної сировини на Смедерево. Навігаційні умови також сприяють роботі флоту: рівні води на всьому Дунаї високі, судна вантажаться на повну осадку. 

У період з кінця січня та початку лютого в рейс вийшли теплоходи «Валентин Пиляев» і «Запорожье». 

Теплохід «Валентин Пиляев» залишив порт приписки 23 січня з караваном з шести одиниць. Дві баржі прийняли особливий вантаж: крани для монтажу вітрогенераторів фірми Felbermayr призначенням на Констанцу. Минулого року один з теплоходів пароплавства доставляв це ж обладнання в порт Ізмаїл для подальшого транспортування до Одеси, а зараз доставляє його в зворотному напрямку. На цей час крани в розібраному стані благополучно доставлені до місця призначення та вивантажені. З Констанци «Валентин Пиляев» попрямує з вантажем добрива на порти Сербії. 

Навантаження частин крана на т/х «Валентин Пиляев» на ВПК-2. Фото Валентини Іващук.


Перед виходом в рейс екіпаж на теплоході «Валентин Пиляев» частково змінився. Екіпаж очолив досвідчений капітан Григорій Юхимович Бліндерман, підібралася також гарна штурманська команда. Технічні фахівці під керівництвом грамотного механіка Артура Ромуальдович Каваляускаса забезпечують надійну роботу суднових механізмів. В цілому команда на судні підібралася міцна, працездатна. Як відзначають в службі експлуатації флоту, екіпаж працює без зауважень, з усіма виробничими завданнями справляється. 

Капітан т/х «Валентин Пиляев» Григорій Юхимович Бліндерман.


Після тривалого півторарічного ремонту в рейс пішов теплохід «Запоріжжя». Судно пройшло капітальний ремонт з виконанням повного переліку робіт, які здійснювалися як на базі технічного обслуговування флоту, так і на Кілійському заводі з пред'явленням на клас Регістру судноплавства України. 

Екіпаж, і в першу чергу капітан Володимир Петрович Моісейкін і механік Георгій Петрович Калаянов, доклали чимало власних сил для відновлення експлуатаційного стану теплохода і його повернення «в стрій». Для всього екіпажу завершення ремонту і швидкий вихід в рейс стали довгоочікуваною подією. І екіпаж, і служба експлуатації розраховують на те, що судно продуктивно та без нарікань на технічний стан буде працювати наступні п'ять років до чергового пред'явлення на клас Регістру. 

Капітан т/х «Запорожье» Володимир Петрович Моісейкін.


«Запорожье» знявся з якоря 2 лютого з вантажем залізорудної сировини на порти Сербії та Угорщини. 

Побажаємо екіпажам хорошої роботи!

Читайте также