На початку тижня під навантаження на ВПК-1 Ізмаїльського порту встав теплохід «Капитан Гайдай».
Перерва між рейсами вийшла невелика - близько місяця. За цей час самоходка встигла пройти профілактичний міжрейсовий ремонт на базі технічного обслуговування флоту та підготуватися до нового рейсу.
- Це четвертий рейс за рік, - каже капітан Костянтин Миколайович Шульга. - Судно здійснювало перевезення між портами Нижнього та Середнього Дунаю, на Констанцу. З початку року склалися сприятливі для роботи навігаційні умови, і зараз рівні води в Дунаї дозволяють працювати на повну осадку.
У складі каравану - шість одиниць, чотири з Ізмаїла, ще дві візьмемо в Рені. Крайній пункт призначення - австрійський порт Енс. Туди треба буде доставити новий для нас вантаж - органічну сою українського виробника, до перевезення якого висувається більше вимог, ніж до традиційних зернових вантажів. Ми дотримуємося всіх вимог, трюми під навантаження сої саме перед рейсом були зачищені та заново пофарбовані.
Екіпаж на теплоході «Капитан Гайдай» штатний, є хороший кадровий «кістяк» судноводіїв і механіків, готових і до тривалих рейсів, і складних умов, були б вантажі, - завершує Костянтин Миколайович.
Т/х «Капитан Гайдай» біля причалу порту. |