понедельник, 4 сентября 2023 г.

УДП перевезло рекордний обсяг вантажів за підсумками серпня


УДП за місяць перевезло понад 206 тис тонн. Це максимум з початку війни.

Чому це стало можливим?

  1. Ефективна система управління флотом: все робиться вчасно, швидко, ідеальна координація всіх служб.
  2. Модернізована система обслуговування флоту: додана ще одна ремонтна ділянка, запроваджена нова система мотивації для ремонтників (більше ремонтуєш – більше заробляєш). Баржі не простоюють: щомісяця обслуговується і ремонтується до 60 одиниць несамохідного флоту. Наразі маємо в експлуатації майже 200 барж, чого не було ніколи! Плануємо у вересні вийти на 205 барж в експлуатації – ремонтний підрозділ має працювати бездоганно, як виробничий конвеєр на заводі Toyota.
  3. Розвиток стивідорного напряму: у серпні УДП перевалило рекордні 56 тис тонн агропродукції. Активно працюємо над створенням ще одного комплексу з перевалки зернових.
  4. Ефективна робота комерційного відділу: в Констанцу прямують зернові, в зворотньому напрямі - мінеральні добрива, сіль, тощо.
  5. Ефективна модель співпраці з румунськими партнерами: перевалка борт-борт в Констанці дає можливість уникати черг у терміналів. Тривалість рейсу наразі менша ніж торік тривалість очікування на розвантаження у терміналу.
  6. Сприятливі погодні умови: цього року рівень падіння води на Дунаї відносно незначний.

Що стримує збільшення обсягів?

  • Портова інфраструктура в Констанці перевантажена, ми навіть перегнали в Румунію свій буксир для подачі барж, але потрібні додаткові якірні стоянки, крани тощо. Сподіваємося, що завдяки підтримці Міністерства українським перевізникам підуть назустріч. Це питання стратегічне і торкається не лише УДП.
  • Дефіцит плавсоставу: хронічна проблема у всіх перевізників. Але з кожним днем у нас все більше нових судноводіїв, які вірять у перспективу Дунаю, навчаються, напрацьовують необхідний досвід.
  • Робота на Середньому Дунаї: торік ми мобілізували увесь флот на Нижній Дунай, цього року продовжуємо виконувати річні контракти з перевезення ЗРС на Середньому, де швидкість обертання флоту, зрозуміло, значно менша. Але наша довгострокова стратегія сталого розвитку передбачає диверсифікацію вантожопотоків.





Читайте также