пятница, 27 августа 2021 г.

Олександр Бондаренко: "Завод працює в штатному режимі"





29 серпня ГВСП “Кілійський суднобудівельно-судноремонтний завод” відзначить 77-му річницю з дня заснування. Напередодні цієї дати ми попросили розповісти про поточний стан справ на підприємстві його директора Олександра Бондаренка.

- Завод забезпечений повним завантаженням як з боку основного замовника - УДП, так і сторонніх партнерів, - зазначив Олександр Григорович. - За сім місяців поточного року виконано 26 замовлень: відремонтовано 14 суден Українського Дунайського пароплавства (штовхачі, самоходки, баржі) та 12 суден для сторонніх замовників.


УДП, як основний замовник, всіляко підтримує нас у плані завантаження. Зараз плановий ремонт на потужностях заводу проходять штовхачі “Астрахань”, “Иркутск”, “Ігор Момот”, “Капитан Мещеряков”, самоходка “Алексей Ивлев», а також чотири баржі-секції. Фахівцями заводу здійснюються роботи з ремонту підводної частини корпусу суден, капітального ремонту головних і допоміжних двигунів, гвинторульового комплексу, зачищення і фарбування корпусу судна та іншого обладнання, вузлів і механізмів з наступним їх пред'явленням Регістру судноплавства України на клас.


Заміна металу корпусу судна на т/х «Капитан Мещеряков».


Працюємо над залученням сторонніх замовників, не відмовляємося від будь-якої роботи. Цього року КСБСРЗ виграв тендер на 4,6 млн. грн. на виконання сторонніх замовлень у сфері ремонту і технічного обслуговування військових кораблів. Минулого року ми на умовах тендера відремонтували катери загону Морської охорони “Тернопіль” і “РВК-155”, в цьому - “BG-613”. На сьогодні у нас в роботі п'ять сторонніх замовлень: це ремонт двох катерів морської охорони “BG-806” і “BG-612”, буксира-штовхача “Анатолий Стец» (Усть-Дунайський МТП), теплохода “Касатка» (АМПУ), танкера Т-236 (АМПУ).

Катери морської охорони.

Підйом на сліп т/х «Анатолий Стец».


Підписаний також контракт з австрійською компанією “DDSG” на модернізацію та переобладнання з елементами суднобудування теплохода «Барош». Його буде розрізано на частини, а елементи корпусу будуть використані для будівництва двох окремих приставок для смарт-дока та формування буксира-штовхача шляхом з'єднання носа і корми.

За наявності фінансових можливостей проводимо ремонтні роботи та відновлюємо основні фонди заводу. Проведено тендер на ремонт баштового крана «Пейнер», який виграла херсонська компанія «Южмормонтаж». Зараз фахівці вже демонтували кран і виконують його дефектацію. Після завершення ремонту очікуємо збільшення продуктивності виконуваних робіт.

У планах також модернізація сліпа, що дозволить піднімати більше флоту та збільшить кількість замовлень. Процес цей дорогий, поки опрацьовується питання щодо вартості проекту та його реалізації з мінімальними фінансовими витратами.

Нова будівля заводоуправління КССРЗ.


У минулому році власними силами був завершений ремонт будівлі нового заводоуправління, яка розташовується на території заводу. З лютого роботу в нових приміщеннях розпочали керівництво заводу, бухгалтерія, комерційний відділ, відділ організації та планування праці, відділ кадрів, виробнича служба, відділ матеріально-технічного постачання, головний інженер із заступником, юрисконсульт. У подальшому, після завершення ремонту, планую розмістити в управлінні техвідділ, фахівців з екології та з кранового господарства, архів.

Приміщення відкритого офісу.


Завдяки тому, що зібрали основні служби під одним дахом, змогли реалізувати ідею оптимізації роботи управлінського персоналу шляхом створення відкритого офісу. У результаті досягли істотного прискорення в обробці заявок, оскільки всі фахівці, і я в тому числі, працюють в одному приміщенні, швидко погоджують всі питання, які виникають. Якщо раніше на опрацювання заявок витрачалося 3-4 дні, то зараз все відбувається протягом декількох годин.

Одне із актуальних завдань - поповнення заводу новими кваліфікованими кадрами. Зараз дуже затребувані на виробництві токарі та дизелісти. У попередні роки відбувався відтік кадрів, люди шукали роботу за межами Кілійського заводу і району. Крім того, значна частина фахівців і робітників досягла пенсійного віку, а оновлення кадрів не було. Намагаємося відновити спадкоємність, залучити на завод молодь. Щорічно на заводі проходять практику та переймають професійний досвід учні Кілійського транспортного коледжу Державного університету інфраструктури та технологій і Кілійського професійного ліцею. Сподіваємося, частина з них після випуску поповнить дружний заводський колектив.

Інженер-технолог з дефектації корпусів суден Михайло Під'ячев. Стаж роботи на КСБСРЗ - 42 роки.


При всій завантаженості намагаюся не забувати, що люди - головний ресурс заводу, і їм необхідно створювати умови не тільки для праці, а й відпочинку. Вже другий рік заводчани мають можливість пільгового відпочинку на власній базі відпочинку «Судноремонтник» в с. Приморське. Для працівників заводу перебування на базі безкоштовне, для членів сім'ї - 50% від вартості.

Користуючись нагодою, вітаю всіх працівників і ветеранів з 77-річчям заводу, бажаю сил, цілеспрямованості, стабільності, хороших замовлень і гідної оплати праці, впевненості в завтрашньому дні!


Зварювальні роботи на баржі SLG-019. 




Слюсарі-судоремонтники мехцеха за роботою.


Бригадир слюсарів-судноремонтників Дмитро Орлов за ремонтом компресора.



Обточування та виготовлення деталей для суден, які знаходяться у ремонті






Читайте также