суббота, 1 мая 2021 г.

Вітаємо Миколу Тимофійовича Хохулю з 85-річчям!





1 травня 85-річний ювілей відзначає ветеран УДП, заслужений старший механік пароплавства Микола Тимофійович Хохуля.

Шкільні роки Микола Тимофійович провів з сім'єю в Казахстані. Після закінчення в 1954 році 10 класів приїхав до Одеси з юнацькою мрією про море. Працював кочегаром на судах Чорноморського пароплавства, а вже через рік вступив на судномеханічний факультет Одеського вищого інженерного морського училища. Після його закінчення був направлений в Дунайське пароплавство четвертим механіком на морські буксири. Першим його судном став теплохід «Опытный». Досвідчений, старанний технічний фахівець, він в 1962 році був підвищений до посади старшого механіка і очолив машинну команду теплохода «Верный», пізніше - буксира «Кишинев».

У 1973 році М.Т. Хохуля разом з капітаном В.Ф. Столбовським був направлений на приймання новозбудованого теплохода «Рышканы». Під його керівництвом машинна команда працювала дружно та злагоджено. Микола Тимофійович постійно підвищував кваліфікацію, користувався на судні повагою як активний раціоналізатор, прихильник всього нового і передового в роботі. Його цінували як допитливу, товариську, чесну, коректну в спілкуванні людину. Микола Тимофійович завжди міг дати ділову пораду, поділитися знаннями, як досвідчений механік, організовував навчання своїх підлеглих щодо підвищення майстерності. Дбав не тільки про професійний ріст підлеглих, а й дозвілля екіпажу: виступав організатором спортивних заходів на судні та сам брав в них участь.

У 1978 році як висококваліфікований фахівець і вмілий організатор був спрямований на будівництво і приймання ліхтеровоза «Юлиус Фучик». На судні докладав зусиль для поліпшення експлуатації суднової силової установки, вдосконалення форм організації вантажних операцій. Його сумлінне ставлення до справи значною мірою сприяло забезпеченню успішної безаварійної роботи унікального на той час технічного обладнання судна в період його освоєння. У складних кліматичних умовах судно працювало чотири з половиною роки без заводського ремонту. Під керівництвом М.Т. Хохулі на ліхтеровозі проводилася велика раціоналізаторська робота. Були вирішені, наприклад, такі проблеми, як утилізація нафтозалишків і вентиляція ліхтерів. У 1981 та 1982 рр. «Юлиус Фучик» займав перші місця в змаганні «Краще судно з раціоналізаторської роботи».

Короткий час Микола Тимофійович пропрацював на круїзному теплоході «Айвазовський», а з 1984 року був направлений на малий ліхтеровоз «Анатолий Железняков». У 1985 році його екіпаж за активну участь в освоєнні принципово нового типу суден і розвиток ліхтеровізної системи був представлений на ВДНГ СРСР, у чому була велика заслуга М.Т. Хохулі як старшого механіка.

В останні кілька років до виходу на пенсію в 1995 році Микола Тимофійович працював на сухогрузних суднах «Вилково», «Рени».

За багаторічну сумлінну працю на флоті нагороджений медаллю «За доблесну працю», двома малими бронзовими медалями ВДНГ, Почесною грамотою міністерства морського флоту СРСР.

Ветеранська організація, технічна служба, колеги та друзі вітають Миколу Тимофійовича з ювілеєм і бажають міцного здоров'я, благополуччя, бадьорості, сімейного тепла і турботи!

Читайте также