Виповнився рік, як УДП почало активно займатись експортом агарної продукції з України. За цей час немало трейдерів та фермерів оцінили переваги річкової логістики та стали її палкими прихильниками.
Дізнаємося, чому аграрії обирають саме УДП. Що подобається власникам вантажів у нашій роботі, а що, можливо, пароплавству ще потрібно удосконалювати.
Олександр Хижняк, генеральний директор ТОВ «Юнікорнс».
- Олександре, коли ваша компанія почала роботу з УДП?
- Співпрацю з УДП ми почали ще рік тому. З того часу 80% наших вантажів пройшло через Ізмаїл на Констанцу. Завдяки стабільній роботі УДП наші фермери не мали проблем з фінансуванням як у 2022-му, так і в 2023 році.
- Що саме вас приваблює у річковій логістиці?
- По-перше, це можливість відвантажувати невеликі партії продукції. Не всі аграрії можуть сформувати велику партію.
По-друге, виграш у ціні. У Констанці транснаціональний трейдер пропонує вам за товар значно кращі умови ніж в Одесі. Навіть за умови доставки до Ізмаїлу, перевалки, фрахту вигідніше продавати продукцію у Констанці.
По-третє, це безпека і гарантії. З УДП у вас немає ризиків величезних демереджей. Якщо ти працюєш через Одесу на умовах CPT, то оплату отримуєш, коли судно вийшло у Босфор. Ми відправляли вантаж у грудні, а оплату отримали у березні. Нас це не влаштовує. У випадку роботи через УДП таких проблем не виникає.
- Які ще переваги у річкового флоту порівняно з морським?
- Я б не хотів занурюватися у деталі. Скажу лише, що в УДП немає проблем з подачею флоту. Все дуже швидко. Висока якість обслуговування. Яка б не була партія, для вас завжди знайдуть оптимальне та комплексне рішення.
Я вважаю, що для середнього фермера УДП сьогодні - це найбільш безпечний та вигідний варіант організації логістики.
Навіть після завершення війни ми залишимося з УДП.