вторник, 25 апреля 2023 г.

Тритисячник «Нина Соснина» («Черкаси») вийшов з докового ремонту


Після двох років простою та проведення довгоочікуваного докового ремонту з ізмаїльського судноремонтного заводу вийшов теплохід-тритисячник «Нина Соснина» («Черкаси»).

Всього у пароплавства в експлуатації три такі потужні буксири, здатні штовхати великовагові каравани з 9 барж. Т\х «Кузьма Галкин» («Миколаїв») зараз перебуває у роботі, а два інших – т/х «Нина Соснина» («Черкаси») та т/х «Никифор Шолуденко» («Одеса») тривалий час перебували в очікуванні доку на поновлення документів на клас Регістру судноплавства України.

Документи у теплохода «Нина Соснина» («Черкаси») закінчилися 20 жовтня 2020 року. І з того часу тривала епопея з ремонтом.

Проблема у тому, що на Кілійському заводі за ваговими характеристиками судно-тритисячник не проходить на сліп: навантаження на косякові візки виходить вище за гранично допустиме (тільки три головні двигуни — це вже 30 тонн).

Докування суден на ізмаїльських судноремонтних заводах УДП на той час припинило.

Під час останнього рейсу через проблеми з гребним валом пароплавство шукало можливість залишити теплохід на ремонт на заводах у Сербії, потім у Словаччині, у Братиславі, але не вийшло – в останній момент від тодішнього керівництва так і не було отримано дозволу на докування.

Два роки судно провело у затоні БТОФ.

Нарешті у минулому році ми знайшли рішення проблеми. Був проведений конкурс на проведення ремонтних робіт. Торги виграло СП «Дунайсудносервіс», і 28 листопада судно стало на ремонт.

Планувалося виконати повний комплекс робіт з відновлення гвинторульового комплексу, але у процесі дефектації було виявлено дефекти гребних валів, що збільшило обсяг робіт.

У підсумку проведено демонтаж/монтаж гребних валів, демонтаж усіх 10 кермів, заміна гумометалевих планок у дейдвудних та кронштейнових підшипниках, ремонт кермів, ремонт балерів, заміна підшипників балерів у румпельному відділенні.

По корпусу – зроблена заміна металу невеликої ділянки зовнішньої днищової обшивки та фарбування підводної частини.

Фарбування палуби, надбудов, машинного відділення провадиться силами механиків та боцмана.

Ще за часу очікування докового ремонту на БТОФ було зроблено роботи з механічної частини силової установки з пред'явленням Регістру на клас.

Наразі на теплохід отримано повний комплект документів Регістру судноплавства України, судно перебуває в черзі на фарбування питних цистерн та отримання санітарного свідоцтва, після чого буде готове до виходу в рейс. Триває формування екіпажу, бо за цей час команду розподілили на інші судна.

Наразі докування на ізмаїльському заводі також проходить однотипний теплохід-тритисячник «Никифор Шолуденко» («Одеса»). Нещодавно здійснено другий підйом теплохода в док для встановлення гвинторульового комплексу (при першому підйомі було здійснено його розбирання та ремонт комплектуючих у цехах заводу), для проведення зварювальних корпусних робіт, зачистки та фарбування.

Після повернення до роботи обох «тритисячників» УДП зможе сформувати вже три потужних каравани з 9 барж. Це значно посилить наші можливості.





Читайте также