среда, 12 апреля 2023 г.

У четвертому затоні БТОФ буде створено сучасний ремонтний хаб з єдиним управлінням


УДП створює ще один виробничий майданчик ділянки ремонту несамохідного флоту! Це дозволить одночасно брати в роботу не чотири баржі, як зараз, а дев’ять!

До четвертого затону вже переміщено дебаркадер, на якому розташовувався склад матеріального постачання. Найближчим часом вестимуться роботи з очищення дебаркадера, підведення комунікацій. Надалі новий виробничий майданчик оснастять усіма необхідними технічними засобами, будуть обладнані зварювальні пости та інше.

Також розпочалося очищення території Бази технічного обслуговування флоту (БТОФ) від сміття, неліквіду з виробничих приміщень.

Але це лише перший етап розвитку БТОФ. У подальшому плануємо створити у четвертому затоні сучасний ремонтний хаб з єдиним управлінням!

Керівник розвитку четвертого затону Ігор Гаража працює над проєктом спільно з групою фахівців – екологами, спеціалістами з охорони праці, забезпечення, безпеки, технічним департаментом. Мета команди - створити найкращу судноремонтну ділянку у Придунав’ї з максимальними можливостями.

За словам Ігоря Гаражі, передбачається наступне:
  • Об’єднати всі виробничі ділянки під єдиною системою управління.
  • Замінити застаріле обладнання для діагностики та відновлення паливних та електросистем суден.
  • Запровадити більш сучасні диджеталізовані процедури первинної та вторинної дефектації.
  • Поновити роботи з відновлення форсунок двигунів, фарбування питних цистерн та створити мобільну бригаду з їх фарбування.
  • Створити модернізовану ділянку для утилізації лляльних вод та ПММ (з можливістю її подальшої переробки): судна зможуть пройти обслуговування та бункерування на місці при приході/виході в рейс, постановці на ремонт.
  • Створити ділянку з встановлення та обслуговування систем моніторингу витрат палива на суднах, обслуговування та діагностики паливних систем, аналізу якості нафтопродуктів з можливістю виконання замовлень для сторонніх організацій.
  • Модернізувати складські приміщення, запровадити нову систему замовлення та зберігання ЗЗЧ з обов’язковим вхідним контролем (з можливістю рекламації та поверненням/обміном невідповідних ЗЗЧ).
  • Якісно покращити систему охорони праці, пожежну та екологічну безпеку: обладнання приміщень протипожежною сигналізацією, мінімізація ризиків викидів нафтопродуктів, оцінка екологічних ризиків тощо.
  • Якісно покращити умови праці: ремонт виробничих приміщень, побутівок, душових, системи опалення, забезпечення спецодягом та спецвзуттям, облаштування харчоблоку та зони відпочинку, встановлення освітлення на виробничих майданчиках.
  • Підвищити рівень безпеки: встановити огорожу уздовж берегової лінії, обладнати об'єкт системою відеоспостереження, облаштувати пости КПП, провести ремонт огорожі.
  • Забезпечити благоустрій: на БТОФ роками скупчувався старий невикористовуваний мотлох, сміття. Вже розпочато роботу з вивезення сміття з території та обладнання майданчиків зі сміттєвими контейнерами. Буде також встановлено вуличне освітлення та прокладено доріжки, територію очищено від старих насаджень, очерету, проведено озеленення.

Процес реорганізації БТОФ розрахований на 4-6 місяців. У результаті УДП очікує на:

- Єдину систему управління комплексом, можливість оперативного прийняття рішень, налагоджену комунікацію між базою та підрозділами УДП;

- Збільшення кількості відремонтованих одиниць несамохідного флоту, зменшення термінів ремонту та відстою суден;

- Збільшення виробничих потужностей та удосконалення методів ремонту, оновлення парку обладнання;

- Поліпшення умов праці працівників та приведення у відповідність до стандартів ISO 9001:2015 норм з охорони праці;

–Залучення нових кваліфікованих фахівців.


Читайте также