Сторінки

четверг, 29 августа 2024 г.

Молдова спростувала інформацію про продаж державного порту Джурджулешти

В порту діють дві структури: міжнародний вільний порт Джурджулешти, яким керує ЄБРР, та державний порт, що знаходиться у власності Молдови.



Уряд Молдови не планує продавати державний порт Джурджулешти, повідомив голова прес-служби Кабміну країни Даніел Воде.

"Я отримав кілька запитів від національних ЗМІ стосовно ситуації навколо міжнародного вільного порту Джурджулешти (МСПД)... Обговорень про продаж державного порту не ведеться", - зазначив він.
Воде пояснив, що в порту діють дві інфраструктурні структури: міжнародний вільний порт Джурджулешти (МСПД), що належить Європейському банку реконструкції та розвитку (ЄБРР), та державний порт, що знаходиться у власності Молдови.

При цьому ЄБРР, який володіє компанією-концесіонером МСДЖ, веде переговори з кількома потенційними інвесторами, серед яких Румунія, Туреччина, Нідерланди та Данія.

ЄБРР свого часу підтримав будівництво порту на Дунаї, виділивши 27,5 млн доларів. Таким чином було забезпечено вихід Молдови до Чорного моря.

вторник, 27 августа 2024 г.

ПЕТРУ СЕМЕНОВИЧУ СУВОРОВУ – 75!

Сьогодні, 27 серпня, відзначає 75-річний ювілей Петро Семенович Суворов


Петро Семенович Суворов народився 27 серпня 1949 року у селі Мирне Кілійського району (тепер це – Ізмаїльський район). З відзнакою він закінчив Одеське вище інженерне морське училище та заочну аспірантуру цього навчального закладу. Трудову діяльність почав в Дунайському пароплавстві 1972 року та пройшов шлях від моториста морських суден до керівника компанії.

У 1997 – 2007 роках Петро Суворов очолював Дунайське пароплавство. Це відбулось у той час, коли економіка країни переживала важкі часи. Проте саме тоді в УДП здійснено реновацію 11 морських суден типу «Кишинів» та шести суден типу «Юний партизан», на Кілійському суднобудівельному-судноремонтному заводі збудовано 16 річкових барж-секцій, а в серпні того ж року спущено на воду перший танкер типу SLT.

У 1998 році пароплавство першим в Україні отримало міжнародний сертифікат МКУБ, 1999-го було сертифіковано на відповідність стандартам ISO 9000-9002, а 2002-го отримало статус Національного перевізника №1. На тлі банкрутств 2001-2002 рр. основних судноплавних компаній Дунаю, підприємство зберегло лідерство за обсягом вантажоперевезень і було головною опорою стратегічної політики України у питаннях європейської інтеграції.

У період військових дій на Балканах пароплавство спромоглось уникнути втрат людей та флоту. УДП не повторило долю Чорноморського морського пароплавства – були збережені і кадри, і флот.

З 2007 року Петро Семенович працює першим заступником Голови Дунайської Комісії – представник України вперше обійняв таку високу посаду у цій міжнародній структурі. Він також дійсний член Транспортної академії України, академік Академії наук суднобудування України, доктор технічних наук, професор, автор понад 90 наукових праць. Він був нагороджений орденами «За заслуги» ІІ та ІІІ ступеня та медалями, удостоєний почесних звань «Заслужений працівник транспорту України», «Почесний працівник морського та річкового транспорту України», «Почесний працівник транспорту України», «Почесний працівник УДП». Крім того, нагороджений Почесною грамотою Верховної Ради України з врученням пам’ятного знака «Громадське визнання» І та ІІ ступеня. Є лауреатом ІІІ Міжнародного конкурсу «Людина року на транспорті» за 1998 рік.

У 2003 році Петру Семеновичу Суворову було присвоєно звання «Почесний громадянин Ізмаїла».

Шановний Петре Семеновичу! Прийміть щиросердечні вітання з Вашим ювілейним Днем народження! Бажаємо Вам міцного здоров’я, щастя!

понедельник, 19 августа 2024 г.

УДП переходить на 6-годинний робочий день

 
Криза на дунайському ринку річкових перевезень загострюється. Ми вимушені скорочувати витрати.

Основні причини:
 
✅ Відсутність підтримки дунайського експортного напряму. Дунайські порти здатні конкурувати з одеськими за українську агропродукцію, але потрібна знижка на залізничні перевезення до Ізмаїлу.
Аномальна спека та обміління. На Середньому Дунаї мілководдя ускладнює рух баржевих караванів, деякі клієнти у серпні взяли паузу, щоб не ризикувати. Зменшується допустима осадка барж, але власники вантажу не готові до підвищення фрахтових ставок.
Через спеку аграрії втратили частину врожаю. Скоротився обсяг агропродукції, що експортується Дунаєм. 
 
Нам часто кажуть – колись раніше на Дунаї також просідав ринок, але ж якось вантажі знаходили. Так, знаходили, але значна частка рейсів була збитковою. 
Підприємство звітувало про збільшення кількості перевезених пасажирів і тонн вантажу, а насправді УДП лише нарощували борги, які на початок 2022 досягли 8 млн євро. Деградувало, не платило по півроку зарплати плавскладу.
 
👆 На відміну від минулих криз, ми принципово не працюємо у збиток. Не створюємо заборгованість. Всі наші рейси прибуткові. Флот працює в плюс. Увесь вантаж, що «рахується», з ринку ми забираємо. Але такого вантажу дуже не багато, фрахтові ставки на мінімумі, тож рентабельність мінімальна.

пятница, 16 августа 2024 г.

Профспілки вимагають від Мінінфраструктури звільнити гендиректора ПрАТ Дунайського пароплавства Москаленка

У ПрАТ "Українське дунайське пароплавство" визріває чергова скандальна ситуація. Днями ЗМІ оприлюднили інформацію про незаконне проникнення представників департаменту захисту УДП та поліції на судно "Вилково" і побиття ними капітана. 

Натомість тепер стало відомо про офіційне звернення галузевої профспілки до очільника Мінінфраструктури Василя Шкуракова із вимогою розірвати трудовий договір із генеральним директором ПрАТ Дмитром Москаленком.

Дмитро Москаленко

25 липня 2024 року на базі "Ізмаїльського інтернаціонального клубу моряків" відбулося розширене засідання профкому первинної профспілкової організації ПрАТ УДП, до роботи якого залучили працівників з усього Дунайського регіону.

Читайте також: Скандал на судні УДП «Вилково»: два погляди на один випадок

Під час засідання було констатовано самоусунення керівництва пароплавства від соціального діалогу, ігнорування ним повноважень профспілкової сторони та порушення прав працівників. З огляду на це члени профкому ППО ПрАТ УДП одноголосно вирішили спрямувати до Мінінфраструктури, як безпосереднього власника та єдиного акціонера Пароплавства, вимогу розірвати трудовий договір з гендиректором ПрАТ Дмитром Москаленком. Було визнано, що цей керівник порушує законодавство про працю, про колективні договори і угоди, Закон України "Про професійні спілки, їх права та гарантії діяльності".

Відкриту вимогу профкому ППО ПрАТ УДП підтримала Федерація професійних спілок транспортників України і звернулася листом до єдиного акціонера Пароплавства – Мінінфраструктури щодо розгляду звернення моряків. Там мають розглянути звернення і повідомити про прийняті рішення.

четверг, 15 августа 2024 г.

Скандал на судні УДП «Вилково»: два погляди на один випадок

Вилкове

27 липня на одному з суден Українського Дунайського пароплавства (УДП) сталася позаштатна ситуація, яка потребувала втручання поліції.

Про це повідомили у пароплавстві.

За словами Сергія Зайкова, керівника департаменту захисту УДП, ввечері було отримано сигнал про неадекватну поведінку на судні т/х «Вилково», яке розташовувалося на території КПП «Сиваш». З судна чулися гучні крики, нецензурна лайка, а також було помічено розведене багаття.

Прибувши на місце, співробітники департаменту зустріли капітана Олега Чепченка, який перебував у стані сильного алкогольного сп'яніння. Капітан поводив себе агресивно, погрожував співробітникам, і на палубі судна було виявлено мангал з тліючим вугіллям. Поліція, яку викликали контролери КПП, також прибула на місце і застосувала необхідні заходи для запобігання подальшій небезпеці.

Капітан Чепченко погодився пройти тест на стан сп'яніння, який показав рівень алкоголю 1.140 ‰, що було зафіксовано на відео.

Чепченко зізнався, що разом з іншими працівниками судна вживав алкоголь і розвів багаття для приготування шашлику, що є грубим порушенням правил пожежної безпеки.