14 жовтня 2020 року на Кілійському суднобудівельно-судноремонтному заводі відбулася офіційна здача замовнику новозбудованої баржі типу SLG №22.
У заході взяв участь Міністр інфраструктури України Владислав Криклій.
«Україна має величезний потенціал у розвитку внутрішніх водних шляхів та зростанні річкової галузі в цілому. І дуже приємно, що незважаючи на пандемію та кризу, наші профільні підприємства продовжують розвиватися, використовувати вікно нових можливостей і досягати позитивних результатів у роботі. Один із таких прикладів – Кілійський суднобудівельно-судноремонтний завод, який сьогодні офіційно передав замовнику новозбудовану баржу. Радий, що нове керівництво Українського Дунайського пароплавства щодня докладає максимум зусиль, щоб і компанія, і галузь всебічно розвивалася», – зазначив Міністр інфраструктури України Владислав Криклій.
Будівництво баржі здійснювалося з ліхтерів-донорів. Максимальна довжина баржі – 76,5 м, ширина – 11,0 м, висота борту – 3,9 м, осадка – 3,1 м, водотоннажність – 2 491,6 т. Баржа побудова у відповідності до сучасних стандартів, правил та норм суднобудування. У будівництві судна було задіяно 225 співробітників КСБСРЗ. Нова баржа буде перевозити генеральні та насипні вантажі по р. Дунай та на р. Дніпро. Вантажопідйомність судна – 2000 т.
«Ми дуже пишаємося, що українське державне підприємство реалізувало цей проект в строк та на дуже якісному рівні. Це, в черговий раз, підтверджує, що суднобудування в Україні розвинене та відповідає сучасним як технічним вимогам, так і ефективності виробництва. КСБСРЗ може і має посісти провідне місце у національній програмі розвитку суднобудування для виконання стратегічних планів уряду в питанні розвитку внутрішніх водних шляхів», – в.о. голови правління ПрАТ «УДП» Олексій Хомяков.
«КСБСРЗ – це підприємство, що сьогодні готове реалізовувати масштабні та амбітні проекти, збудована баржа SLG №22 лише невелике підтвердження цьому факту. Ми маємо як технічний потенціал, так і професійну команду, з залученням молодих спеціалістів. Немає сумніву, підприємство готове працювати на ринкових умовах та реалізовувати амбітні проекти, в тому числі з залученням іноземних спеціалістів та новітніх технологій», – в.о. директора КСБСРЗ Олександр Бондаренко.
Нагадаємо, що незважаючи на складні
економічні умови, які спричинила пандемія COVID-19, І півріччя 2020 року
Кілійський суднобудівельний-судноремонтний завод завершив з прибутком у розмірі
4,1 млн грн. Це найкращий результат підприємства за останні 10 років. Сьогодні
КСБСРЗ має замовлення не тільки від ПрАТ «Українське Дунайське пароплавство», а
й від зовнішніх клієнтів, що також позитивно вплинуло на фінансові результати.
Довідка: ПрАТ «Українське Дунайське
пароплавство» є однією з найбільших судноплавних компаній як в Україні, так і у
Придунайському регіоні. Компанія займає близько
20% ринку вантажних
перевезень р. Дунай (від гирла ріки Дунай до порту Кельхайм,
Німеччина – протяжність 2400
км). УДП має у своєму розпорядженні морський і річковий флот, а також вдале
географічне розташування базових портів Рені, Ізмаїл, Усть-Дунайськ, що сприяє
створенню транспортного вузла, який забезпечує зовнішньоекономічні інтереси
України в придунайських країнах, а також у країнах Чорного та Середземного
морів.