У поточному році на ремонт, техобслуговування та модернізацію флоту фактично витрачено понад 77 млн. грн. і 270 тисяч євро. Збільшення витрат обумовлено введенням в експлуатацію пасажирського теплохода «Волга», модернізацією очисних споруд на теплоходах «Молдавія» та «Україна», а також відновленням обладнання і кают на «Молдавії», що постраждали під час аварії в травні 2017 року.
Про стан справ з ремонту флоту сьогодні розповідає заступник голови Правління з технічних питань Олександр Гармаш:
– У 2018 році технічна служба продовжила виконувати свої основні завдання з ремонту, відновлення та збереження працездатності флоту. Для реалізації цих завдань були задіяні всі можливі й доступні у нашому регіоні ремонтні бази. Ремонти здійснювалися як на ПрАТ «Дунайсудноремонт», ТОВ СП «Дунайсудносервіс», так й на Кілійському суднобудівно-судноремонтному заводі, ГВСП «БТОФ», інших організаціях.На ізмаїльських базах «Дунайсудноремонт» і «Дунайсудносервіс» за цей час було відремонтовано дев'ять одиниць флоту. Проводилися докові ремонти теплоходів «Хабаровск», «Нина Соснина», «Звенигород», «Зеленодольск», «Портовый-22» та ряду несамохідних суден.
Там же здійснювався монтаж обладнання очисних споруд на пасажирських теплоходах «Молдавія» та «Україна». Дане обладнання було закуплено у фірми «ACO Marine», Чеська Республіка, а підготовку місць для встановлення і монтажу обладнання виконували фахівці «Дунайсудноремонт» і фірми ISS (Німеччина), КП «Дунайсервіс».
Крім того, були проведені ремонти внутрішніх приміщень пасажирських суден. Ці роботи, як і в попередні роки, провела фірма «Жоснік», яка також усунула аварійні пошкодження кают теплохода «Молдавія», розпочаті на верфі ÖSWAG у 2017 році.
На Кілійському СБСРЗ протягом року було відремонтовано 30 одиниць самохідного і несамохідного флоту. 106 одиниць відремонтовано на базі технічного обслуговування флоту. На деяких суднах міжрейсові ремонти проводилися неодноразово.
Великий обсяг саморемонтних робіт із зачищення та фарбування корпусу, обслуговування та профілактики суднових двигунів і механізмів та іншого здійснюється силами екіпажів суден пароплавства, які турбуються за працездатність судна і прагнуть раніше завершити ремонтні роботи і вийти в черговий рейс. Дуже хотілося би, щоб наша БТОФ змогла поповнити свій штат кваліфікованими фахівцями, нестача яких відчувається в процесі ремонту.
Зараз продовжуємо ремонтувати судна на всіх перерахованих базах. До кінця року повинні завершити докові ремонти теплоходів «София», «Оренбург», «Астрахань», «Капитан Мещеряков» і «Григорий Морозов».
Розпочаті міжрейсові ремонти і на пасажирських суднах. На ПрАТ «Дунайсудноремонт» вже здійснено докування теплохода «Молдавія», а протягом зимового відстою через док пройдуть ще три «пасажири».
Заплановано проведення ремонту фекальних танків на теплоходах «Волга» і «Дніпро» та підготовка їх до подальшого встановлення очисних споруд, даний вид робіт в планах після завершення навігації в 2019 року. На цих суднах для зручності пасажирів заплановано встановлення самозакривних дверей, як це зроблено на теплоходах «Молдавія» та «Україна». Також будуть відремонтовані механізми на всіх круїзних суднах, оновлено обладнання пасажирських зон. Впевнений, що до початку наступної навігації всі вони будуть повністю готові до роботи.
Таким чином, технічна служба робить все можливе, з урахуванням нинішніх умов і реалій, для підтримки флоту пароплавства у працездатному стані.
Дякуємо нашим партнерам – ПрАТ «Дунайсудноремонт», ТОВ СП «Дунайсудносервіс», Кілійський суднобудівно-судноремонтний завод, ГВСП «БТОФ», КП «Дунайсервіс» за плідну співпрацю, оперативність, якісне виконання робіт. Сподіваємося, що й надалі наші відносини будуватимуться на взаємовигідній основі. Окрема подяка колективу технічної служби та членам екіпажів суден, які самостійно виконують значну частину ремонтних робіт на транспортних і пасажирських суднах.