Уряд Шрі-Ланки поновлює розслідування катастрофи X-Press Pearl з вимогою мільярдної компенсації.
Шрі-Ланка
відновить розслідування катастрофи судна X-Press Pearl, оскільки роботи
з ліквідації наслідків трагедії, що сталася три з половиною роки тому,
досі тривають. Про це пише Splash.
Нагадаємо,
у травні 2021 року контейнеровоз під прапором Сінгапуру, місткістю 2700
TEU, загорівся, що призвело до викиду токсичних речовин, таких як
азотна кислота та мікропластикові гранули, в Індійський океан.
Забруднення завдало серйозної шкоди узбережжю Шрі-Ланки. Це була
наймасштабніша екологічна криза в історії острова.
Сторінки
четверг, 31 октября 2024 г.
Шрі-Ланка вимагає мільярдну компенсацію за трагедію на контейнеровозі X-Press Pearl
среда, 16 октября 2024 г.
Гендиректор Дунайського пароплавства Москаленко тисне на Мінінфраструктури щодо продажу 10 суден, — заява Профспілки
Керівники ПрАТ "Українське Дунайське пароплавство" намагаються свою бездіяльність та корупцію перевести до зони відповідальності профільного Міністерства розвитку громад та територій України. Про це ідеться у заяві Незалежної дунайської профспілки працівників водного транспорту.
Так представники профспілки розцінили заяву гендиректора пароплавства Дмитра Москаленка у телеграм-каналі, де той звинуватив Міністерство, у тому що "акціонер паралізує роботу УДП" і "не розуміє, що робити із пароплавством у перспективі 5-10 років".
"Зазначимо, що Москаленко як посадовець, зобов’язаний управляти державним активом ПрАТ УДП, довів пароплавство до кризи. Його "здобутки" — величезні борги, втрата найцінніших кадрів, очікувані масові звільнення, зловживання з ремонтом флоту, провал сезону перевезень-2024, відсутність нових контрактів та бізнес-плану щодо нарощування перевезень. Москаленко довів пароплавство до катастрофи і став катастрофою для єдиного українського пароплавства. Він намагається зберегти крісло керівника, звинувативши Міністерство у колапсі довіреного йому підприємства", — йдеться у заяві.Там наголошують, що завдання адміністрації УДП — "досидіти на посаді до моменту, коли стане можливим продати найбільш ліквідні залишки флоту" в інтересах кількох іноземних компаній.
понедельник, 7 октября 2024 г.
Дунайські судноплавні компанії планують звернутися до ЄС за допомогою в подоланні кризи на Дунаї
Українське Дунайське пароплавство (УДП) разом з іншими дунайськими судноплавними компаніями домовились звернутися до Євросоюзу з проханням про підтримку через глибоку кризу, що охопила річкову логістику.
Минулого тижня в Румунії пройшла 66-та Конференція директорів дунайських пароплавств, на якій обговорювали шляхи виходу з важкої ситуації. Серед учасників заходу були румунські TTS і NAVROM, болгарське BRP, сербське JRB AD, австрійське DDSG-MAHART та інші.
Основним питанням стало падіння обсягів перевезень та зниження фрахтових ставок, через що найбільші судноплавні компанії працюють зі збитками. Фінансові резерви 2022-2023 років вичерпані, і ситуація погіршується ще більше, ніж під час світової фінансової кризи 2008 року.