Одна з умов ефективної роботи флоту - його добрий технічний стан. Останнім часом ГВСП «БТОФ» працює в напруженому ритмі, забезпечуючи потреби служби експлуатації в тязі. Фахівці бази виконують як технічне обслуговування, так і міжрейсовий ремонт флоту пароплавства з деякими роботами заводського характеру. Той факт, що судна старіють, тому і ремонт потрібен частіше, пояснює серйозне навантаження на судноремонтників.
- У своїй роботі ми постійно стикаємося з двома основними проблемами - розповідає заступник начальника БТОФ - начальник виробничого відділу Володимир Григорович Андрєєв. - Одна з них - нестача кваліфікованих кадрів. БТОФ, як і раніше, відчуває нестачу фахівців з ремонту флоту всіх напрямків. Друга проблема - несвоєчасна закупівля змінно-запасних частин. Через це доводиться призупиняти роботи на суднах, направляти людей на інші роботи, щось робимо своїми силами.
Всі цехи на теперішній час повністю забезпечені роботою. Технічне обслуговування та міжрейсовий ремонт виконуються на шести суднах, ще шість - в очікуванні поставки змінно-запасних частин для завершення робіт. Також здійснюється попередня підготовка суден, які потребують підняття на сліп, до ремонту на Кілійському СБСРЗ. Найближчим часом розпочнуться роботи на теплоходах «Механик Синилов» і «Капитан Кюселинг».
Одне з суден, де виконується великий обсяг ремонту з пред'явленням Регістру - теплохід «Кузьма Галкин». На ньому йде моточистка двох циліндрів головних двигунів, а також демонтаж/ремонт/монтаж однієї з кришок.
Т/х "Кузьма Галкин": слюсар-судноремонтник Сергій Таукчі. |
Докладання зусиль також вимагає теплохід «Задонск»: оскільки двигун відпрацював більше 40 тис. годин, йде планова робота з його технічного відновлення. Здійснюються роботи заводського характеру з опресовки циліндрових кришок головних двигунів, заміна рамових підшипників. Двигуни на цей час розібрані, втулки відправлені в цех - йде їх проточка, зачистка, кольорова дефектоскопія, вибракування. Після завершення ремонту судно знову вирушить у рейс.
Теплохід «Валентин Пиляев» - одне з тих суден, де роботи були припинені через брак ЗЗЧ. Більшу частину робіт, відповідно до поданих заявок, фахівці бази виконали відразу після постановки судна на технічне обслуговування, і ось цього тижня прибули забраклі запчастини - а це означає, що ще один теплохід незабаром повернеться до роботи.
До відправлення в Кілію на завод готуються «Звенигород» і «Гавана». На постачання запчастин очікують на теплоходах «Краснодон», «Лука Капикраян». В роботі - теплоходи «Константин Борисов», «Борис Макаров», «Запорожье», «Львов», «Волга».
Намагаємося не знижувати темпу підготовки суден до виходу в рейс, щоб задовольнити потреби служби експлуатації в тязі.
Доставлені ЗЗЧ для ремонту т/х "Валентин Пиляев". |