Водолазний катер «РВК-155». |
Наприкінці цього тижня на ГВСП «Кілійський судноремонтно-суднобудівний завод» відбувся спуск двох суден Ізмаїльського загону Морської охорони Державної прикордонної служби України - катера «Тернопіль» проекту 1400 «Гриф» і водолазного катера «РВК-155» проекту 376А.
Передача суден замовнику, відповідно до договору, запланована на понеділок, 14 грудня.
Як повідомлялося раніше, Кілійський СБСРЗ брав участь в торгах на тендерному майданчику ProZorro з надання послуг з ремонту та технічного обслуговування військових кораблів Ізмаїльського загону Морської охорони. Договір із замовником був укладений за договірною процедурою, згідно з нормами Закону України «Про публічні закупівлі».
Відповідно до ремонтної відомісті, на «РВК-155» виконані докові роботи: відремонтовано суднові механізми, гвинторульовий комплекс, систему охолодження головного двигуна та ряд інших пристроїв, відновлена донно-забортна арматура, замінені 2800 кг металу в обшивці корпусу та палубі, а також 500 кг - в надбудові.
Катер «Тернопіль». |
На катері «Тернопіль», виконані дефектация обшивки підводної частини корпусу з набором, заплавка виявлених раковин, замінений протекторний захист і близько 150 кг алюмінію в надводної частини корпусу, палуби і надбудови. Варто відзначити, на заводі давно не доводилося виконувати роботи з заміни кольорового металу в зв'язку з відсутністю фахівців даного профілю. Під час ремонту катера «Тернопіль» з'явилася можливість відродити технологію, яка давно не застосовувалася.
«Ремонт двох катерів для Ізмаїльського загону Морської охорони - це результат зусиль нашої команди з залучення на завод сторонніх замовлень, завдяки яким збільшилися оборотні кошти та завантаження підприємства», - зазначив директор Кілійського СБСРЗ Олександр Бондаренко.
Нагадаємо, що за 9 місяців поточного року ГВСП «Кілійський суднобудівно-судноремонтний завод» отримав 6,4 млн. Грн. прибутку, що є найкращим результатом за останні 10 років.