Спеціалізований флот УДП, в складі якого знаходиться чотири понтона типу ПДМ-10 і один ТМІ-4, має чималий досвід в перевезеннях негабаритних вантажів. Зокрема, унікальність ТМІ-4 в тому, що він може перевозити як портальні крани так і нестандартне обладнання та всілякі конструкції з дунайських портів в порти Чорного моря.
– Цьогоріч після тривалого простою спеціалізований флот знову почав використовуватися в перевезеннях негабаритних вантажів, – зазначив заступник голови Правління з експлуатації флоту і фрахтування Едуард Буряк. – Оскільки наявнй тип понтонів не підходить для поставленого завдання через свої невеликі розміренння, фахівці конструкторського бюро пароплавства розробили унікальний проект з перевезення портальних кранів спареними понтонами. Практична реалізація проекту зайняла трохи більше одного місяця і після ремонту в Одесі понтони виконали два перевезення з Одеси в порт «Южний».
Після 12-річного відстою відновлений і
ПДМ-12. Понтон також запланований для роботи з важкими вантажами і вже
виконав одне перевезення за маршрутом Херсон-Горішні Плавні-Ізмаїл.
ТМІ-4 зафрахтований з 2017 року. Весь
поточний рік він був задіяний в Румунії для перевезення корпусів
морських суден на лінії Мангалія-Констанца-Тулча. Співпрацю в цьому
напрямку буде продовжено і в 2019 році, в перевезеннях на цій лінії
будуть використовуватися і спарені понтони.
Джерело: сайт Дмитра Чалого